رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آبان ۲۴ ۱۴۰۰، ۰۲:۳۷ ب.ظ

شیاطین به خانه‌ها می‌آیند!!( بخش اول)

 

رهپویان هدایت: انسان در دوران کنونی و به دلیل مشغله‌های فراوان به‌طورمعمول به دنبال سهل‌ترین روش برای کاهش مشکلات و یافتن راهی برای مقابله با گرفتاری‌هاست. یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که در حال حاضر بشر با آن روبروست و جامعه ما هم متأسفانه با آن درگیر شده افزایش اختلافات خانوادگی و اجتماعی است. به جهت آماری و با رجوع به دادگاه‌های خانواده می‌توان یافت که آمار اختلاف بین مادر و فرزند، پدر و فرزند، همسران، اختلافات فامیلی و ... افزایش داشته و شدت گسترش این ناهنجاری‌ها تداوم دارد.

این مسئله بنیان خانواده و روابط فامیلی را تحت تأثیر و تزلزل قرار داده است که متأسفانه برای از بین بردن آن مراجعه‌ای ناپخته و ناصحیح صورت می‌گیرد. رجوع به افرادی برای نوشتن دعا، طلسم و سحر و یا حضور و رجوع به صدها صفحه اینستاگرام و کانال در فضای مجازی! برای رهایی از مشکلات! اتفاقی که برخلاف عقل سلیم است و قاعدتاً انسان برای درمان و رهایی از هرگونه مشکل و بیماری باید به متخصص و خبره آن علم و فن رجوع کند.

در دستورات دینی نیز برای مشکلات خانوادگی بیش از همه بر حل‌وفصل کردن مشکلات در درون خانواده، گفتگو با بزرگ‌ترها و افراد آگاه توصیه‌شده است و البته در مواقعی توصیه‌هایی برای انجام دادن برخی دستورات قرآنی، و دعایی که از اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام صادرشده و منبع موثق و معتبر دارد نیز وجود دارد.

این روز‌ها آنچه بیش از همه به دلیل ناآگاهی مردم و تبلیغات بیش از حد، زندگی‌ها را با مخاطراتی روبرو نموده و در موضوعات اجتماعی و خانوادگی ورود کرده است حضور دعا نویسان، دعا دهندگان، طلسم کنندگان و درواقع جادوگری‌هاست که بازارشان حسابی داغ شده است. عده‌ای از مردم با ظن و گمان اینکه اختلافشان با همسر و یا بستگان، باز نشدن بختشان برای ازدواج و این‌گونه مسائل طبیعی نیست سراغ افرادی می‌روند که هیچ علم و سوادی به جهت دینی و دعایی ندارند و فقط با چند کتاب رمل و طلسم و چندین نسخه آشنا هستند.

این نوع برخوردها و ورود عناصر بی‌اطلاع که باعث افزایش وجود طلسمات مختلف در خانه‌ها شده است کمترین و مهم‌ترین اثری را که به‌صورت قطعی و یقینی بر یک زندگی خواهد گذاشت حضور اجنه و یا شیاطین در زندگی روزمره فرد و در خانه‌هاست.

رمال‌ها، فالگیرها، دعا ده‌ها و افرادی در این مدل، قطع به‌یقین برخی از طلسم‌های شیطانی را به‌عنوان دعا به مراجعه‌کنندگان می‌دهند که شاید در اوایل و در ظاهر، شخص را تحت تأثیر قرار دهد و گشایشی را برای او به وجود آورد اما پس از مدتی با ورود اجنه و شیاطین به زندگی آن شخص، مشکلات پیچیده‌ای دامن افراد آن خانواده و خانواده‌ای که برای آن دعایی  در واقع طلسم و سحری- نوشته شده است را می‌گیرد! مهم تر و بدتر از آن این است که آثار این حضور تا مدت‌ها و یا گاهی تا همیشه برای آن زندگی و آن فرد درخواست کننده باقی می‌ماند!

 

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

خرافات

دعانویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی