رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۱۴ ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ق.ظ

صهیونیزم مسیحی و جهان اسلام(بخش دوم)

 

انجمن رهپویان هدایت: 

در ادامه قسمت گذشته باید یادآور شد که

ب: یـهودیان باید دو مسجد اقصا و صـخره‌ در‌ بـیت‌المقدس را منهدم کنند و به‌جای‌ این‌ دو مسجد مقدس‌ مسلمانان،‌ معبدی بزرگ بنا نهند؛‌ به‌همین‌دلیل‌ از سال 1967 تا به حال دو مسجد اقصا و صخره در بیت‌المقدس بیش‌ از‌ صدبار مورد حمله یهودیان و مسیحیان‌ صهیونیست‌ قرار گرفته‌ است.

پروتستهانیست‌های‌ حـامی اسرائیل بسیار افراطی‌ هستند. در سال 1969، یک مسیحی به نام «میشل روهن» در مسجد اقصا آتش افروخت.‌ او‌ که پروتستانت و از پیروان مذهب‌ "عصمت‌ مقدس"‌ بود،‌ همواره‌ می‌‌گفت:

"نباید هیچ‌ مسجدی‌ در این سرزمین باقی بماند تـا یـهودیان بتوانند به زمین نیاکان خود بازگردند و معبد خود‌ را‌ بسازند‌ و آن‌گاه انتظار ما برای بازگشت حضرت‌ مسیح‌ به‌ دنیا‌ تحقق‌ می‌یابد."‌ مسیحیان پیرو این مذهب، قربانی این اشتباهند که اسرائیل، روحـانی نـامبرده در تورات را با کیان سیاسی ـــ صهیونیستی امروزین یکسان پنداشته‌‌اند. آن‌ها ایجاد دولت اسرائیل‌ را امری حتمی تلقی می‌‌کنند و آن را جزئی از حکمت خداوند برای بازگشت حضرت مسیح به هستی و پایان عمر این دنیا مـی‌دانند؛ ازایـن‌رو این مسیحیان، هوادارای کامل خود‌ را‌ از اسرائیل در درگیری‌اش با عرب‌ها اعلام و اعمال می‌کنند.

در یکم ژوئیه 1976 (10 تیر 1355)، روزنامه نیویورک‌تایمز، اطلاعیه‌ای با امضای 105 کلیسای پیرو همان آیین از سراسر‌ امریکا‌ چاپ کرد که در آن آمـده بود: "هـرکس کـه با خواست صهیونیست‌ها در مورد زمـین‌های دولت اسـرائیل مـخالفت کند، نه تنها‌ با‌ اسرائیل، بلکه با خدای عزوجل‌ و تاریخ می‌جنگد."

ج: روزی که یهودیان، مسجداقصا و مسجد صخره در بیت‌المقدس را منهدم کنند، جنگ نهایی مـقدس (آرمـگدون Armageddon) کـتاب انجیل به رهبری‌ امریکا‌ و آرمگدون انگلیس آغاز‌ شـده‌ اسـت که در این جنگ جهانی، تمام جهان نابود خواهد شد.

د: روزی که جنگ نهایی مقدس آغاز شود، تمامی مسیحیان پیرو اعتقادات «عـملی‌کردن خـواسته‌های مـسیح» که مسیحیان دوباره تولد‌ یافته‌ می‌باشند. مسیح را دیدار خواهند کـرد و به کمک یک سفینه بزرگ از دنیا به بهشت حمل خواهند شد و آنان از بهشت همراه مسیح نظاره‌گر نابودی جـهان و عـذاب‌ سـخت‌ در این‌ جنگ مقدس خواهند بود.

ز: در جنگ نهایی مقدس، زمانی‌که ضد مـسیح (دجـال Anti Christ) در‌ حال دستیابی به پیروزی است، مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته‌ در‌ جهان‌ ظهور خواهد کرد و ضـد مـسیح را در پایـان این جنگ نهایی مقدس شکست خواهد داد و ‌‌حکومت‌ واحد جهانی به رهبری مـسیح بـا پایـتختی بیت‌المقدس که ازسوی مسیحیان و یهودیان‌ صهیونیست‌ قبل‌ از آغاز جنگ‌نهایی مقدس ساخته شده است، مـحل حـکومت جـهانی مسیح خواهد بود.

و: دولت‌ صهیونیستی اسرائیل با کمک ایالات متحده امریکا و انگلستان، مسجد اقصا و مـسجد‌ صـخره در بیت‌المقدس را‌ نابود‌ خواهد کرد و معبد بزرگ به دست آنان در این مکان ساخته خـواهد شـد و ایـن رسالت مقدس دینی به عهده دولت‌های ایالات متحده امریکا و انگلیس است.

ه: این حادثه‌ پس از سال 2000 مـ. بـه حتم اتفاق خواهد افتاد.

ی: قبل از آغاز جنگ نهایی مقدس، ترس و وحشت، جامعه امریکا و اروپا را فـراخواهد گرفت.. قـبل از ظـهور‌ دوباره‌ مسیح، صلح در جهان هیچ معنا ندارد و مسیحیان برای تسریع در ظهور مسیح، باید مقدمات جـنگ نـهایی مقدس و نابودی جهان را فراهم کنند.

رهبران مذهبی فرقه‌های پروتستان در‌ ایالات‌ متحده و انگلستان کـه بـه ایـن مکتب نوظهور خواسته‌های مسیح اعتقاد دارند، در دهه (1990 م.) اعتقادات یاد شده را به‌شدت در جامعه امریکا و اروپا تـبلیغ کـرده‌اند و در‌ ده سـال گذشته در ایالات متحده امریکا در این زمینه ده‌ها کتاب منتشر شده و فیلم‌های گـوناگونی بـه نمایش در‌آمده‌است.

در اوایل سال (2001 م) کشیش‌ امریکایی‌ به‌نام‌ "هال لیندسی" (Hal Lindsey) که‌ مبلغ‌ این‌ مکتب است، کـتابی را بـا عنوان «در پیشگویی‌های انجیل، جای امریکا کجاست؟» تألیف کرده که یکی از پرفروش‌ترین کـتاب‌های سـال 2001‌ در‌ امریکا‌ به‌شمار آمده است. در این کتاب، نـقش ایـالات‌ مـتحده‌ در جنگ نهایی مقدس بیان شده‌است. نویسنده درپی اثـبات آن اسـت که دولت امریکا جنگ نهایی مقدس را رهبری‌ خواهد‌ کرد‌ و مخالفان مسیح در سراسر جهان را کـه قـبل از‌ آغاز جنگ نهایی مقدس بـاعث ایـجاد ترس و وحـشت در جـهان شـده‌اند، شکست خواهد داد و در این‌ جنگ‌ مقدس،‌ دولت انـگلیس هـمکار امریکا خواهد بود؛ حتی دولت امریکا در اوج‌ زمان‌ جنگ سرد بر ضد شـوروی سـابق، موشک‌های هسته‌ای قاره‌پیمای خود را «شمشیرهای جـنگ مقدس» نامیده بود.‌ پیـروان‌ ایـن‌ مکتب در یک دهه گذشته تـبلیغ کـرده‌اند که عملیات توفان صحرا ـــ‌ که‌ بر‌ ضد عراق در سال (1991 م.) شکل گرفت ـــ نـیز مـقدمه‌ای برای جنگ نهایی‌ مقدس‌ بـوده‌ است.

مـسیحیان صـهیونیست از فرقه پروتستان‌ها در امـریکا و انـگلیس اعتقاد دارند که مـسیح‌ در‌ امـور خاورمیانه همواره به سود دولت اسرائیل مداخله کرده است و اعلام می‌دارند‌ که‌ خواست‌ دولت اسرائیل در حـقیقت خـواست مسیح و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده اسـت و تـأسیس‌ کشور اسـرائیل بـزرگ از رود نـیل تا فرات، خواست مـسیح است که به‌زودی‌ عملی‌ خواهد‌ شد و امروز صهیونیسم مسیحی از راه حکومت صهیونیستی امریکا خود را به فـرات رسـانده‌ است.‌ صهیونیست‌های یهودی نیز مطابق اعـتقاد بـه مـجموعه قـوانین دیـنی خود، تلمود بـه‌ مـکتب‌ "خواسته‌های‌ خدا" اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد، آن‌ها برنامه‌ای اجرا می‌‌کنند که به کمک دولت‌های‌ امـریکا،‌ انـگلیس‌ و دیـگر کشورهای غربی بتوانند دو مسجد مقدس اقصا و صـخره در‌ بـیت‌المقدس‌ را تـخریب کـنند و کـشور اسـرائیل بزرگ از نیل تا فرات را با نابودی کامل کشورهای‌ اسلامی‌ به‌وجود آورند. به همین منظور میان صهیونیست‌های یهودی و صهیونیست‌های مسیحی از‌ فرقه‌ پروتستان‌ها، اتحاد و هماهنگی کاملی وجود دارد‌ و مسیحیان‌ پیـرو اعتقاد خواسته‌های خدا همواره اظهار می‌دارند‌ هر‌ عملی که ازسوی دولت اسرائیل انجام می‌شود، در حقیقت ازسوی مسیح طراحی شده‌ است،‌ و باید ازسوی مسیحیان سراسر‌ جهان‌ مورد حمایت‌ قرار‌ گیرد.

برای تحقق ایـن هـدف، امریکا، انگلیس‌ و کشورهای مسیحی غربی، کمک‌های مالی و تسلیحاتی گسترده‌ای در اختیار دولت غاصب‌ اسرائیل‌ قرار می‌دهند و جدید‌ترین تسلیحات را قبل‌ از‌ این‌‌‌‌که در ارتش خود به‌‌کار‌ گیرند،‌ تحویل اسرائیل می‌دهند. به لطف حمایت هـمه جـانبه جهان مسیحی غرب از دولت‌ غاصب‌ اسرائیل اکنون ذخایر گسترده موشک‌های‌ هسته‌ای‌ و انواع و اقسام‌ تسلیحات‌ شیمیایی و میکروبی در‌ اسرائیل‌ وجود دارد و درواقع اسرائیل را به انبار مـهمات و پادگـان نظامی جهان مسیحی‌ ایالات‌ مـتحده امـریکا و غرب تبدیل کرده‌اند‌ که‌ بدین ترتیب‌ در‌ خدمت‌ صهیونیسم جهانی هستند. البته‌ هدف استراتژیک جهان مسیحی غرب این است که کشورهای اسلامی را در زمینه‌های اقتصادی و نظامی‌ بـرای هـمیشه ضعیف نگاه دارند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی