رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه مهر ۱۴ ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

علت اصلی بیماری سرطان کشف شد!!!

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: رضا صفا که پیش قراول فرقه مسیحیت صهیونیستی در ادعای شفای بیماری است؛ در یکی از دغل بازی های خود، علت اصلی بیماری سرطان را تجمع توده های ناشی از عدم بخشش معرفی کرد.

یکی از تکنیک های مورد استفاده بسیاری از فرقه ها برای جذب اعضا و کلاهبرداری از آنها، سوء استفاده از وضعیت خاص بیماران و ادعای درمان آن هاست.

فرقه مسیحیت پولسی هم از این تکنیک مستثنا نیست. در این فرقه به پیروان آنها تلقین می شود که ریشه تمامی بیماری ها، ارواح شریر و اجنه و شیطان و مواردی از این قبیل است.

سیستم مهار و کنترل که توسط این فرقه مورد بهره برداری قرار می گیرد، موجب می شود که فرد با اعتمادی که به این فرقه کرده است، حاضر می شود مبالغ کلانی را برای خروج ارواح شریر و دیو و اجنه از بدن خود، بپردازد.

فرقه مسیحیت نیز مانند دیگر فرقه ها بسیار عقل گریز و علم گریز است؛ به طوری که در برابر سوال های گوناگونی که از سردمداران این فرقه، پرسیده می شود، به عدم درک اعتقادات این فرقه توسط عق و علم اعتراف می شود.

اربابان کلیسا در قرون وسطی، به شدت با علم مخالف بودند و خسارات فراوانی به پیشرفت علم در جامعه غربی از ناحیه این عملکرد نابخردانه و جاهلانه آنان در آن دوران وارد آمد.

همزمان با این تاریکی و جهل در مسیحیت، ستارگان درخشانی در آسمان علم و تمدن اسلامی ظاهر شدند که به برکت حضور این دانشمندان مسلمان، جهان غرب و اروپا از رکود و بدبختی خارج شد.

روحانیون متعصب مسیحی، به واسطه تنگ نظری های خود، جلوی پیشرفت علم و عقل را آن چنان گرفتند که تا اواخر نیمه قرن گذشته، درهای دانش عملا بر روی مردم بسته بود.

کسانی همچون بقراط، پزشکی را بر اساس تجربه و روش علمی بنا نهاده بودند، در حالی که پزشکی قرون وسطی به پزشکی عصر توحش و عصر انسان نخستین بیشتر شباهت داشت.

نام آورترین پاپ یعنی آگوستین، شیاطین را عامل همه بیماری ها معرفی کرده است. حتی اصلاح طلبان مسیحی هم که به کلیسا و پاپ، منتقد بوده و علیه قدرت آن شوریدند، عقیده ای مشابه داشتند.

به عقیده لوتر منشا همه بیماری ها، صرفا شیطان بود و درمان آنها نیز بایستی از طریق طلسمات صورت بگیرد.

وجود همچنین عقیده هایی موجب شد که کلیسا و پاپ از طریق طلسم نویسی ها درآمد سرشاری داشته باشند. اکثر کسانی که به پزشکی اشتغال داشتند، متهم به جادو، کفر و الحاد شدند.

در طول قرون وسطی، علم شیمی که از جهان اسلام وارد اروپا شد، توسط پاپ ها به عنوان یک علم شیطانی شناخته می شد. در سال 1317 میلادی، پاپ شیمی را تحریم و تمام شیمی دان ها را ملحد اعلام کرد.

قبل از آن، راجر بیکن، به جرم تمایل به شرکت در مباحث علمی، و چون تحت تاثیر علوم جهان اسلام بود، به مدتی طولانی زنانی شد.

گفتنی است، تا اواخر قرون وسطی، هر که می خواست به فراگیری علم بپردازد، بایستی اوراد کشیشی یاد می گرفت و کسی نمی توانست به دنبال فراگیری علوم نظری مستقل از کلیسا برود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۹ طراحی سایت

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی