رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۱۱ ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸ ق.ظ

غصب زمین های انفال توسط مهره های بهائی

رهپویان هدایت: اخیرا رسانه های فرقه ضاله بهائیت پیرامون بازپس گرفتن زمین های کشاورزی غصب شده توسط مهره های بهائی مبادرت به شانتاژ رسانه ای کرده اند و در صدد برآمده اند تا تصرف غیرقانونی خود بر زمین های کشور را تحت شعاع قرار دهند.

 قابل توجه است، زمین های غصب شده توسط مهره های بهائی جملگی جزو انفال است و آنان با کمال وقاحت مبادرت به تصرف اراضی کشور کرده اند. اینکه بهائیان پس از تصرف منابع طبیعی کشور مدعی ماکلیت آن نیز می شوند چیزی است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت چراکه تشکیلات بهائیت مدت ها است با شانتاژ رسانه ای و سیاه نمایی علیه ایران در صدد ایجاد شرایط برای قبضه کردن حقوق عموم مردم است.

 تشکیلات بهائیت می پندارد اگر عنوان مهره های وابسته به تشکیلات صهیونیستی بیت العدل را کشاورز بگذارد می تواند آن ها را در غصب اراضی کشور موجه نشان دهد و نقشه سیستماتیک خویش را مبنی بر جامعه سازی فرقه ای پنهان نماید. واقعیت آن است که مهره های بهائی به دلیل وابستگی به تشکیلات صهیونیستی بیت العدل مجاز نیستند مالکیتی مخصوصا در خصوص اراضی داشته باشند چراکه انتفاع حاصل شده از فعالیت های آنان متوجه تشکیلات فرقه است.

 باید دانست تشکیلات بهائیت به غصب زمین های عمومی اکتفا نمی کند و طبق مبانی این فرقه ضاله باید جمیع دارایی های عمومی تحت نظارت قدرت های مسلط بر جهان(صهیونیسم بین الملل) قرار گیرد و آن ها برای این امور تصمیم گیری نمایند.

 بر همین مبنا، شوقی افندی، دومین سرکرده فرقه ضاله بهائیت می گوید: جامعه باید مرکب از یک هییت تقنینیه جهانی باشد که اعضای ان به عنوان امنای کافه نوع انسان، کلیه منابع ثروت عالم را تحت اختیار خود گرفته ...[که در پی سلطه بر جهانیان] منابع اقتصادی عالم تحت انتظام درخواهد امد.

 با توجه به آنچه گفته شد باید تمام فعالیت های مهره های بهائی که در راس آن اقدامات اقتصادی و اجتماعی است محدود گردد و اجازه داده نشود که این عناصر شوم دارایی های ملت ایران را در حمایت از صهیونیسم به کار بگیرند. هنوز مدت زیادی از نامه تشکر تشکیلات صهیونیستی بیت العدل خطاب از اعضاء نگذشته که در آن از مهره ها بابت ارسال پول جهت بازسازی باغ های حیفا تقدیر شده بود.(در نامه اذعان به ارسال مبلغ هنگفت شده بود)

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

فرقه ضاله بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی