رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه آبان ۱۴ ۱۳۹۸، ۰۴:۳۰ ب.ظ

لانه جاسوسی و رأفت اسلامی

رهپویان هدایت: در اوج حرکات انقلابی مردم ایران اسلامی یعنی تسخیر لانه جاسوسی و همزمان افزایش فشار علیه ایران، دانشجویان با تأیید و هدایت امام خمینی(ره) سه ابتکار مهم را طراحی و اجرا کردند.

اولین ابتکار برگزاری اجلاس جنبش‌های آزادیبخش بود تا بتوانند از طریق آن صدای دانشجویان عدالت خواه را به اقصی نقاط جهان برسانند.

دومین اقدام دعوت از حدود پنجاه آمریکایی مخالف دولت وقت امریکا بود تا همراه با حرکت دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به ایران سفر کرده و از نزدیک با حقایق مسائل ایران و وضعیت گروگان‌های امریکایی آشنا شوند.

سومین عمل اسلامی و انسانی انقلابیون، دعوت از کاردینال‌ها و اسقف‌های مسیحی به منظور برگزاری مراسم کریسمس و ژانویه برای گروگان‌ها بود.

ایران انقلابی با دعوت از کشیشان امریکایی و احترام به عقاید مسیحیان حاضر در لانه جاسوسی، نشان داد که برای همه ادیان الهی احترام قائل است.

در این باره یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام می‌گوید:

برای برگزاری مراسم کریسمس (پایان سال 1979) واسلون کافین، تامس گابلتو و پدر ویلیام هاورد از شورای کلیسای مسیحی دعوت شده بودند. اسقف هیلاریون کاپوچی نیز برای شرکت در مراسم ابراز تمایل کرده بودند.

این اقدام موجب شد تا علاوه بر آنکه تصاویر برگزاری عید کریسمس در جمع گروگان‌ها به جهان نشان داده شود، فضای مثبتی از رأفت اسلامی و برخورد مناسب با گروگان‌ها در اذهان عمومی شکل بگیرد.

باید در پایان به این مسئله نیز اشاره شود که امروزه امریکایی هایی که پیرو مسیحیت صهیونیست هستند و دم از محبت می زنند، با زندانیان ایرانی چه برخوردی دارند!؟

نظرات (۱)

۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۴:۳۴ یه امریکا رفته
مرگ بر امریکا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی