رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۳۰ ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ب.ظ

لزوم تلاش پاپ براى نجات ملت مسیح

آقاى پاپ باید به فکر ملت مسیح باشد، به فکر همه ملتهاى مستضعف باشد، به فکر آبروى مسیحیین باشد. این‏طور اشخاصى که به اسم مسیح دارند یک همچو کارهاى خلاف مسیر مسیح را انجام مى‏دهند، آقاى پاپ باید اعلام کنند. به ملت امریکا اعلام کنند، به همه ملت مسیحیین اعلام کنند، و جنایات این را بشمارند، و اینها را معرفى کنند به ملتها. همانطورى که ما نسبت به محمدرضا عمل کردیم که این را به مردم شناساندیم.

مردم مى‏شناختند، لکن تبلیغات کردیم باز هم- شما هم این کار را انجام بدهید، و ما در این صورت از شما متشکر خواهیم بود. و ما یک مَظْلَمه است که براى شما مى‏گوییم، ما به حکم اینکه مظلوم هستیم، پیش شما دادخواهى مى‏کنیم که این ملت مسیح را نجات بدهید شما. ملت مسْلم جاى خودش، شما ملت مسیح را نجات بدهید. نجات به این است که این اشخاصى که در ممالک بزرگ به اسم مسیح و به اسم مسیحیت این جنایات را مى‏کنند، این براى مسیح- علیه السلام- خوب نیست، و مسیحیین مُشوَّه مى‏شود وِجْهِه‏شان. و من به شما آقاى پاپ عرض مى‏کنم که اگر عیسى مسیح امروز بود؛ کارتر را استیضاح مى‏کرد. اگر عیسى مسیح بود ما را از چنگال این دشمن خلق و دشمن بشر نجات مى‏داد. و شما نماینده ایشان هستید، و شما باید همان کارى که مسیح مى‏کند بکنید ..

خداوند ان شاء اللَّه که همه ما را آشنا کند به وظایف الهى، به وظایف دینى، و همه ما طرفدار مظلومین باشیم. و امید است که آقاى پاپ توجهى به حال این ملت مظلوم بکند.

و ما را از اینکه نمى‏توانیم الآن با این وضع، مسائل ایشان را بپذیریم معذور دارند. لکن مسئله اوّلى که ایشان گفتند، حاصل است. مسئله‏اى که با اینها خوشرفتارى بکنند، این مسئله حاصل است. و من میل دارم که شما که نماینده آقاى پاپ هستید بروید و ببینید اینها را، و آنها چه وضعى دارند، با آنها صحبت کنید ببینید که آیا آنها یک وضع بدى دارند. هیچ، ابداً، از این خوف نداشته باشید که اینها ناراحت باشند، ابداً ناراحت نیستند.

لکن خوب، آقاى کارتر تشبُّثات زیاد به همه اطراف کرده است، یک غریقى است که به همه چیز تشبث کرده است ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی