رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت : بار دیگر فوت های نجس عده ای از اراذل و اوباش نظام سلطه، اشرف مخلوقات را هدف خود قرار داده است.

و چه احماقه در پی خاموش کردن نور خدا هستند و نمی دانند که خداوند خودش نورش را تمام می کند، هر چند که این گروه اندک برایشان مکروه و ناپسند باشد.

بار دیگر رسوایی دیگری در کارنامه سیاه لیبرال دموکراسی غرب به بار آمد و با توهین به نقطه اشتراک  جمعیتی بیش از یک چهارم کره زمین، خشم ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان را برانگیخت .

البته پرواضح است که دست دولت های مستکبر غربی پشت همه این اقدامات موهن و وقیحانه قرار دارد .

سیاست یک بام و دو هوای غرب همچنان ادامه دارد و قربانی این سیاست شوم، نیز مسلمانان جهان هستند چرا که به اسم آزادی بیان، به مقدس ترین اعتقادات آنها توهین می کنند و آنها از بیان خواسته های به حق خود محروم هستند.

این اقدامات سابقه ای بسیار طولانی دارد، هنوز مسلمانان داغ اهانت های یک مرتد مجنون به نام سلمان رشدی ملعون را فراموش نکرده اند، کسی که به دامان انگلیس مکار پناهنده شد .

کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در دانمارک و هلند و ... و اهانت کشیش دیوانه آمریکایی نسبت به قرآن کریم هیچ گاه از اذهان مسلمانان جهان محو نخواهد شد .

اگر طراحان و مجریان اقدامات اهانت آمیز قبلی به جزای عملشان رسیده بودند، اکنون دیگر شاهد میدان داری سیاه روزان قبلی در تولید این انیمیشن موهن نبودیم.

آنچه در این دور تازه حرمت شکنی ها، قابل توجه است نمایش این انیمیشن در آمریکا و کشورهای اروپایی، همزمان با استقلال آمریکای جهانخوار است که همیشه حامی این جریانات کثیف بوده است .

در حالی که در کشورهای اسلامی، حضرت عیسی (ع) را به عنوان یکی از پیامبران اولوالعزم می شناسند و احترامی بسیار بیشتر از خود مسیحیان برای وی قائل هستند

 حتی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران توهین به وی مجازاتی همپایه توهین به پیامبر اعظم (ص) در پی دارد، کشورهایی که با اعتقاد به مسیحیت در حال اداره هستند، این چنین بی شرمانه به خود اجازه می دهند به پیامبر محبت و مهربانی اهانت کنند .

البته ایراد پاسخ های مستدل به این انیمیشن، در حوصله این مطلب نمی گنجد ولی باید به این احمق ها و عروسک های خیمه شب بازی نظام سلطه گفت که شما از تاریخ پر از شکوه و اقتدار اسلام چه می دانید ؟ از زندگی سراسر عبرت آموز پیامبر اعظم چه اطلاعی در دست دارید؟

شما به جز اطلاعات گزینشی و پراکنده که توسط نویسندگان مغرض غربی به خوردتان داده اند چه چیزی می دانید؟

این اقدام مشکوک، در حالی برای سنجش واکنش مسلمانان جهان انجام می گیرد که گروهک تروریستی بعثی-داعشی با پشتیبانی محور غربی – عبری  به نام اسلام در کشور اسلامی عراق در حال جنایت است.

و چه بسا طراحان اصلی این ماجرا، این حوادث را موقعیتی مناسب برای معرفی اسلامی تحریف شده و آمریکایی به جهانیان دیده اند.

محکومیت این اقدام موهن از طرف سازمان ملل متحد و آمریکا و کشورهای اروپایی که این انیمیشن در آن به نمایش درآمده است و مجازات عاملین این اقدام وحشیانه و مشکوک و موضع گیری فعالانه کشورهای اسلامی و وضع قوانین بین المللی پیشگیرانه و دارای ضمانت اجرای مناسب برای جلوگیری از تکرار آن، کمترین خواسته مسلمانان جهان در این مقطع زمانی است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی