رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت : آژانس خبری مسیحیان ایران روز به روز از نام و ماموریت از پیش تعیین شده خود فاصله می گیرد. تا جایی که حتی انتشار اخبار دروغین درباره مسیحیان ایران کاملا در سایه قرار گرفته است و ماهیت اصلی آن هر روز بیشتر افشا می شود.

 

محبت نیوز خود را این گونه معرفی می کند : محبت نیوز - آژانس خبری مسیحیان ایران، ضمن توجه و اهمیت دادن به مسائل و معضلات اجتماعی کشور، بر این باور است که سیاست باید توسط سیاستمداران اداره شود.

 

اما بررسی عملکرد این بنگاه دروغ پراکنی، نشان می دهد که این معرفی نامه، ادعایی دروغ و بی محتوا بوده و تنها اخباری که در آن کم پوشش داده می شود اخبار مسیحیان ایرانی است و در واقع نوع دیگری از دخالت در امور داخلی کشورهای عمدتا اسلامی با پوشش مسیحیت، توسط آن دنبال می شود.

 

البته با توجه به اینکه مسیحیان ایران جزء آزادترین اقلیت های مذهبی دنیا هستند، پرواضح است که نیاز به قیم و وکیل ندارند، چرا که قانون اساسی مترقی ایران، مسیحیت را به عنوان یکی از اقلیت های مذهبی به رسمیت شناخته است.

 

در خوشبینانه ترین وضعیت، حداکثر 10 درصد اخبار منتشر شده توسط محبت نیوز، راجع به مسیحیت است و کمتر از 5 درصد آن مربوط به مسیحیان ایرانی است.

 

به نظر می رسد هدف دیگری جدای از نقاب آن، در ورای ایجاد این بنگاه دروغ پراکنی باید وجود داشته باشد و عملکرد نامناسب، منجر به افشای راهبردهای اصلی آن شده و دخالت در مسائل سیاسی کشورهای مستقل بر خلاف ادعای آنها جزء برنامه های روزانه این سایت به ظاهر مستقل است .

 

به عنوان نمونه در جدید ترین مورد در ایام بحران کشور اسلامی عراق، می توان به سیاسی بودن این سایت و اثبات وابسته بودن آن به نظام سلطه، بیشتر پی برد.

 

این بنگاه دروغ پراکنی در روزهای ابتدایی شروع این بحران، در اتخاذ موضعی واحد دچار سردرگمی شد و سیاست دوگانه حمایت-مخالفت با گروهک تروریستی بعثی – داعشی از اخبار منتشر شده آن، کاملا قابل برداشت بود.

 

اما مساله ای که در این آژانس خبری به ظاهر مسیحیان ایران، قابل توجه است اصرار آن به اسلامی معرفی کردن تروریستهای اجاره ای غرب بود.

 

سیاستی که توسط برخی از شبکه های ماهواره ای همچون بی بی سی و صدای آمریکا و ... نیز  در حال پیگیری بود و این بحران بار دیگر همبستگی جریان ها و رسانه های ضد اسلامی غربی – عبری در منحرف کردن واقعیت مسائل داخلی کشورهای اسلامی را نشان داد به نحویکه صدایی واحد از حنجره های مختلف شنیده می شد.

 

ریزش قابل توجه مخاطبین این طیف رسانه ها، در سالیان گذشته، اتاق فرمان آنها را به این تاکتیک رهنمون کرده است، که باید وارد موضوعات پربحث سیاسی شوندو در همین راستا آنها در این مسیر فکری و اجرایی در حال سیر هستند.

 

گفتنی است تاسیس شبکه های ماهواره ای تلویزیونی و رادیویی و بنگاه های دروغ پراکنی، که با ظاهر فعالیت های تبلیغی مسیحی انجام می دهند، جهت تحمیل جنگ نرم و پیشبرد اهداف سیاسی سلطه جویانه، از جمله راهبردهای نظام سلطه برای تحت انقیاد در آوردن کشورهای مستقل است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

به نام او
ضمن پوزش به دلیل تاخیر در به روز کردن وبلاگ شوق وصال
مطلب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود
بنده هم با مطلبی با عنوان دلم گرفته به روز هستم
منتظر هستم
یا علی
التماس دعا
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی