رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مرداد ۱۵ ۱۳۹۹، ۰۵:۰۳ ب.ظ

مدعیان دروغین صلح و محبت

رهپویان هدایت: روسای جریان تبشیر برای پیشبرد  اهداف خصمانه خود در کشور های جهان بالاخص ممالک اسلامی، در برناه های تبلیغی از مفاهیم محبت، صلح و از این قبیل که در کتاب مقدس آمده است بسیار استفاده می کنند.

 این مساله در اناجیل لوقا و متی در باب روابط اجتماعی اینگونه آمده است :

خوشا به حال آنان که مهربان و با گذشت هستند. خوشا به حال آنان که برای بر قراری صلح  در میان مردم کوشش می کنند. هرگاه به خاط من به شما ناسزا گفتند و آزار رساندند شاد باشید، بلی خوشی و شادی نمایید. اگر کسی به شما زورگفت با او مقاومت نکن . دشمان خود را دوست بدارید.

در باب مسائل مربوط به دولت و قوانین حکومتی اینگونه از صلح و دوستی صحبت می کنند:

مطیع دولت و قوانین آن باشید . زیرا آن را خدا بر قرار کرده است. در تمام نقاط جهان  همه  دولت ها را خدا بر سر قدرت آورده است. پس هر که از قوانین کشور سرپیچی کند در واقع از فرمان خدا نا فرمانی کرده است و البته مجازات خواهد شد. پس به دو دلیل باید مطیع قوانین باشی. اول  برای اینکه مجازات نشوی و دوم برای اینکه می دانی اطاعت وظیفه توست.

 این موارد تنها بخشی از مطالب و آموزه های  مکتوب جریان تبشیر در خصوص صلح و دوستی است. با نگاهی به آموزه ها و باورهای مکتوب جریان تبشیر به قدری در توصیه به محبت، رحمت وصلح و اطاعت از حاکمان  افراط  شده است که گویا هیچ  اصل دیگری جز اصل محبت و صلح ، اعتبار و ارزش ندارد.

اما در میدان عمل، مشاهده می کنیم مسیحیت صهیونیستی به هیچ یک از این اصول و قواعد مکتوب عمل نمی کند. برای تفهیم بهتر موضوع ، به عملکرد سازمان ملل متحد توجه می کنیم. سازمانی که بنابر نظر یهودیان صهیونیستی به اسم صلح و عدالت آن را ایجاد کردند و با انگیزه هایی مانند روابط مسالمت آمیز، مصالحه و سازش با یکدیگر، توجه جوامع جهانی را به خود جلب کردند.

پشت پرده مدیریت فعلی سازمان ملل متحد ، مسیحیان تبشیری هستند که دستان آنها ، به خون هزاران مظلوم و ستمدیده در تمام کشور های جهان ، به اسم صلح و محبت آغشته شده است.

این مسائل به قدری برای مردم جهان آشکار است که هزاران مصداق بارز و عینی وجود دارد که مجال بیان آن در اینجا نمی باشد.

سردمداران مسیحیت تبشیری با استفاده ابزاری ازمفاهیم زیبای صلح و محبت ، جان هزاران انسان بی گناه را گرفته و به دروغ  خود را مدعیان صلح و حقوق بشر جهان معرفی می کنند و سیاست های خصمانه خود را با همکاری و مساعدت یکدیگر پیش می برند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی