رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت : محققان آمریکایی که با استفاده از مدل های رایانه ای، وضعیت کره زمین را پس از وقوع یک جنگ هسته ای به نمایش کشیده اند، در واقع همان اوضاع زمین بعد از وقوع جنگ آرماگدون را صحنه سازی کرده اند.

نتیجه این مدل سازی رایانه ای نشان داده است که در صورت وقوع جنگ هسته ای بین دو کشور هند و پاکستان که به مراتب دارای سلاح های کشتار جمعی کمتری نسبت به آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی  هستند، عواقب ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.

برخی از پیامدهای وقوع این جنگ، مسدود شدن نور خورشید، قحطی جهانی و یخبندان های کشنده اعلام شده است.

انتشار این خبر در این برهه زمانی و همزمان با قتل عام فلسطینینان توسط رژیم غاصب صهیونیستی و جریان داشتن جنگ سرد بین روسیه و آمریکا، به نظر می رسد حامل تهدیدی ضمنی برای روسیه در صورت عدم پشتیبانی از این رژیم نامشروع در شورای امنیت است.

بنا به این گزارش، به اعتقاد مسیحیان صهیونیست، جنگ آرماگدون ششمین مرحله از هفت مرحله مقدماتی بازگشت عیسی مسیح است. نامگذاری آن نیز از تپه ای به همین نام در شمال فلسطین صورت گرفته است.

به اعتقاد آنها، این جنگ میان نیروهای خیر(یهودیان صهیونیست) و نیروهای شر (مسلمانان از ایران و روسیه) رخ می دهد و به همه دنیا کشیده می شود.

در کتاب حزقیال نبی از کتاب مقدس مسیحیان باب 38 جملات 19 و 20 آمده است : زیرا در غیرت و آتش خشم خود گفته ام که هر آینه در آن روز تزلزل عظیمی در زمین اسرائیل خواهد شد.

20 و ماهیان دریا و مرغان هوا و حیوانات صحرا و همه حشراتی که بر زمین می خزند و همه مردمانی که بر روی جهانند به حضور من خواهند لرزید و کوهها سرنگون خواهد شد و صخره ها خواهد افتاد و جمیع حصارهای زمین منهدم خواهد گردید.

همچنین در همین باب جمله 22 می گوید : و با وبا و خون بر او عقوبت خواهم رسانید. و باران سیّال و تگرگ سخت و آتش و گوگرد بر او و بر افواجش و بر قوم های بسیاری که با وی می باشند خواهم بارانید.

بنیاد گرایان مسیحی این عبارات را حمل بر استفاده شدن بمب های اتمی و نوترونی در این جنگ می دانند و این اعتقاد، تاثیر بسیار زیادی بر جهت گیری های سیاست داخلی و خارجی کشورهای غربی، از جمله آمریکا داشته است.

ریگان رئیس جمهور صهیونیست اسبق آمریکا می گوید: این نبی خشمگین حزقیال است که بهتر از هر کسی قتل عامی را که در عصر ما به ویرانی خواهد کشاند، را پیشگویی کرده است ... این علامت آن است که فرا رسیدن آرماگدون، دور نیست.

جیمز وات وزیر خارجه اسبق آمریکا در برابر کمیته نمایندگان مجلس، علت بی توجهی به نابودی منابع طبیعی آمریکا، را قریب الوقوع بودن جنگ آخر الزمان و بازگشت مسیح می داند.

حمله آمریکا و انگلیس به عراق نیز در راستای تمهید مقدمات وقوع جنگ آرماگدون ارزیابی  شده است.

در کتاب زکریا از کتاب مقدس باب 14 پس از تهدیدات بسیار در خصوص معارضه با اورشلیم (بیت المقدس) در جمله 12 می گوید : و این بلایی خواهد بود که خداوند بر همه قوم هایی که با اورشلیم جنگ کنند وارد خواهد آورد. گوشت ایشان در حالتی که بر پایهای خود ایستاد باشند کاهیده خواهد شد و چشمانشان در حدقه گداخته خواهد گردید و زبان ایشان در دهانشان کاهیده خواهد گشت.
آمریکا و انگلیس که به عنوان سردمداران جنگ آخرالزمان شناخته می شوند از همان ابتدای اوج گیری این افکار منحرف، خود را مجهز به سلاح های کشتار جمعی هسته ای نموده اند .
این دو کشور سال دستیابی خود به سلاح هسته ای را به ترتیب  1945 و 1952 اعلام نموده اند. یعنی به ترتیب سه سال قبل از تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی و 4 سال بعد از آن؛ که این مقارنت، گزاره های مهمی در تحلیل شکل گیری و ادامه حیات نامشروع این رژیم است.
گفتنی است آمریکا هم اکنون دارای حداقل  7700 و انگلیس حداقل 225 کلاهک هسته ای هستند . رژیم صهیونیستی که پیمان نامه منع گسترش سلاح های هسته ای را امضا نکرده است، حداقل 80 کلاهک هسته ای دارد و سال دستیابی خود را همچنان سری نگه داشته است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی