رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه خرداد ۱۷ ۱۴۰۰، ۰۵:۱۷ ب.ظ

مسیحیان تبشیری قطعه گم شده پازل جنایات منافقین

رهپویان هدایت: تاریخ 43 ساله انقلاب اسلامی ایران نشان می دهدکه نفاق و عناصر آن از همان لحظات ابتدایی در بهمن 1357 تا کنون در مقابل جمهوریت و اسلامیت انتخابی مردم قرار داشته است. از اول انقلاب اسلامی این عناصر منافقین بوده اند که به تقابل با مردم برخواسته و هر گاه مردم به ایده و تفکری و یا به فرد و گروهی روی آورده و به آن امید بستند، دست به تخریب و نابودی آن ایده و تفکر و یا شخص و گروه زده اند.

از شهادت بزرگ متفکر انقلاب اسلامی یعنی شهید مطهری تا شهادت مهمترین چهره آن دوران برای برپایی عدالت یعنی حضرت ایت الله بهشتی گرفته تا شهادت مردانی پرتلاش و بی ریا مانند شهید رجایی، باهنر و...

موضوع جنایت های منافقین و تقابل آنان با خواست مردم، مثنوی هفتاد من کاغذ است و بنا نیست تا در این مقال به تمام زوایا و جنایت های این گروه جانی و داعشی پرداخته شود؛ که یک مقال را گنجایش نوشتن یک سال از 43 سال جنایات این گروه هم نیست.

آنچه در این روزها شاهد هستیم ادامه این تقابل با دموکراسی، جمهوریت و اسلامیت در فضای مجازی  توسط همین عناصر نفاق است. آنان که در عرصه میدانی کاملا شکست خورده اند حال به دنبال انتقام در فضای مجازی هستند و با بر تن کردن لباس میش در باطن کفتارگونه، خود را به نوعی دیگر در میان تفکر مردم جای می دهند.

آنچه در این میان مهم به نظر می آید حضور فرقه هایی است که به اسم مذهب در این سال ها تشکیل شده اند و در چنین بزنگاه هایی خود را نشان می دهند که آیا واقعا مذهبی و معنوی هستند یا فقط از این اسم و رسم پوششی برای خود ساخته اند تا اهداف شوم نفاق را دنبال کنند.

یکی از این فرقه ها مسیحیت تبشیری است، که از چند ماهه گذشته پا به پای نفاق و عناصر داعشی آن پیرامون سیاه نمایی و دروغ پردازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ایران اسلامی فعالیت می کند.

رسانه های مسیحیت تبشیری و مسیحیان صهیونیست با انتشار گسترده و یا بازنشر دروغ های خبری، سیاه نمایی و بزرگنمایی از کمپین های تحریم انتخابات، در حال حاضر به قطعه ای مهم از پازل تخریبی منافقین تبدیل شده اند. سران فرقه تبشیری (شاخه فارسی زبان آن) در کشورهای اروپایی و امریکا امروز به طور عیان در کنار مریم رجوی قرار گرفته و با پول های سعودی در ظاهری مسیحی و مذهبی همان راه منافقین وجنایتکاران را می روند.

این عملکرد کشیشان خودخوانده و کم سواد مسیحیت تبشیری و رسانه های این فرقه در عرصه های سیاسی و همراهی آنان با جلادان منافق به خوبی بیانگر عدم وجود تعلقات مذهبی و معنوی در این فرقه است. مسیحیان تبشیری روز به روز نهان خود را عیان می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی