رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، روابط عمومی برج میلاد اعلام کرده که بازدید هموطنان مسیحی از برج میلاد،‌ رایگان است؛ این در حالی است که مناسبت های مبارک و فرخنده بسیاری در طول سال برای غیر مسیحیان وجود دارد که می توان چنین تسهیلاتی نیز برای آنها در نظر گرفت.

در حالی که نیازمندانی در جامعه زندگی می کنند که آرزوی یک بازدید رایگان به همراه خانواده از برج میلاد را دارند، مسئولین این برج، بازدید را برای گروهی رایگان اعلام کرده اند که این هزینه در سبد مصرفی آنها، مبلغ ناچیزی به شمار می رود.

هزینه 14000 تومان برای بازدید از سکوی دید باز + گالری هنری و 9000 تومان برای سکوی دید باز به تنهایی، مبلغی است که شاید برای برخی از هموطنان مسیحی ما چندان قابل توجه نباشد، ولی می تواند گره ای از مشکلات دیگر هموطنان کم درآمد آسیب پذیر، را باز کند.

افراد نیازمند و اقشار کم درآمدی مانند: کارگران زحمتکش شهرداری، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره)، سازمان بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی و ... از جمله گروه هایی هستند که باید مورد توجه مسئولین شهرداری تهران و برج میلاد، برای در نظر گرفتن چنین امتیازات حمایتی، قرار گیرند.

بهتر است، در چنین مواقعی، مسئولین امر با در نظر گرفتن و سنجش تمامی جوانب، تصمیماتی مدبرانه و موثر اتخاذ کنند تا خاطر گروهی دیگر از هموطنان که پیرو آئین مسیحیت نیستند؛ ولی چنین آرزوهایی را در سر می پروانند؛ مکدر نگردد. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی