رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

معرفی کتاب / مبلغان مسیحی در ایران از صفویه تا انقلاب اسلامی

کتاب مبلغان مسیحی در ایران از صفویه تا انقلاب اسلامی با گردآوری دکتر ویدا همراز توسط پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت» کتاب مبلغان مسیحی در ایران از صفویه تا انقلاب حاصل چهار سال تحقیق دکتر ویدا همراز است که در سال 1391 در هزار شمارگان از سوی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی چاپ شده است.

این کتاب در قطع رقعی و در حدود 250 صفحه به تحقیق در خصوص فعالیت های تبیشری مبلغان مسیحی در ایران بعد از دوره رنسانس می پردازد.

فصل های تاریخچه فعالیت مبلغان مسیحی در ایران، شیوه های تبلیغ مبلغان مسیحی در ایران و واکنش جامعه ایرانی در برابر مبلغان مسیحی، سه فصل کتاب را به خود اختصاص داده اند.

دکتر ویدا همراز در فصل دوم به زمینه ها و شیوه های تبلیغی مبلغان اشاره کرده و در زیرفصل های امور فرهنگی و آموزشی، فعالیت های پزشکی – درمانی، امور مذهبی و تاسیس کلیساهای جدید در ایران به جزئیات فعالیت ها و شگردهای مسیونرها پرداخته است.

گفتنی است، مبلغان مسیحی در مناطق مختلف ایران فعالیت داشته و از همه زمینه ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده اند و در مقاطعی موفق شده اند چندین نفر از خانواده های مسلمان ایرانی را به جرگه خود بکشانند.

این مبلغان بعد از اینکه موفق شده اند یک فرد ایرانی مسلمان را به دام بیندازند با ترفندهای مخلتف از طریق همین مرتدین تلاش کرده اند خانواده های بیشتری را از دین اسلام خارج کرده و در کسوت مسیحیت درآورند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی