رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش‌هایی از مصاحبه با خبرگزاری فارس، به ابعادی از مشکلات ناشی از فعالیت‌های تشیع افراطی(لندنی) پرداخته و به علما هشدار داده، اسلامی که آمریکا برای جایگزینی ایده امام و مقام معظم رهبری ساخته، ترویج نشود.

وی سه مدل از اسلامی که توسط آمریکا ترویج و تبلیغ می‌شود را یکی اسلام تکفیری عربستان سعودی، دوم اسلام سکولاریزه شده ترکیه و سوم اسلام شیعی افراطی نام برد.

حجت‌الاسلام سعیدی اظهار داشت، ضربه‌ای که تفکر افراطی شیعی به بیداری اسلامی می‌زند، ضربه کمی نیست. یکی از عوارض آن تحریک عوامل اهل سنت است. اینکه امروز آقای بان‌کی‌مون می‌گوید پیوستن جوانان به داعش 70 درصد افزایش پیدا کرده، دلیلش انگیزه‌های افراطی‌گری اینهاست، یعنی تصور جوانان این است که این گروهک‌ها انقلابی‌اند و باید به اینها کمک کرد.

وی گفت، یک عامل دیگر جذب گروه‌های داعش هم این است که می‌گویند شیعیان به خلفا توهین می‌کنند. لذا اینها گسل‌هایی است که نیازی به تحریکشان نیست و این یعنی دشمن را عوضی گرفتن. اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند دشمن را عوض نگیرید همین است، دشمن ما اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد، یکی دیگر از عارضه‌های افراطی‌گری، هزینه کردن بیخودی نیروها و امکانات مسلمانان است. پیامد دیگر این قضایا بهره‌مند شدن اسرائیل از این درگیری‌هاست. یعنی اگر یمن را نماد تشیع قرار دهند و عربستان را نماد اهل سنت، می‌شود جنگ نیابتی از دو طرف و خسارت‌هایی که به جهان اسلام وارد می‌شود و دشمن بهره می‌برد. لذا حرکت‌های شیعی افراطی پیامدهای زیادی دارد.

 حجت الاسلام سعیدی در ادامه با بیان اینکه اسلام شیعی افراطی دو گرایش دارد، افزود، یکی توهین مستقیم به مقدسات اهل سنت و دوم ترویج عزاداری‌های سکولار خنثی، بی‌خاصیت و خشن. متاسفانه ضربه‌ای که این تفکر-اسلام شیعی افراطی- بر اسلام می‌زند کمتر از جریانات دیگر نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد، امروز وقتی می‌توانیم اهل بیت را با شیوه‌های درست معرفی کنیم، چرا باید امام حسین(ع) را با قمه معرفی کرد و چرا باید به مقدسات اهل سنت توهین کنیم؟

 ما در جهان اسلام به اهل سنت در غزه بیشترین کمک را کردیم، اینها هیچ پناهگاهی جز ایران نداشتند و همه دنیا این را فهمیدند. این بزرگترین خدمت به اهل بیت است که یک مجموعه بینوا که زیر چکمه‌های پولادین رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زند را حمایت کنید، اگر ایران نبود چه بلایی سر آنها می‌آمد و آیا از غزه چیزی باقی می‌ماند؟

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه راه مقابله با این دو لایه انحرافی اسلام شیعی افراطی، تنویر افکار عمومی و معرفی این جریانات است، اظهار داشت، برخی از این سی‌دی‌های گویندگان شبکه‌های ماهواره‌ای انگلیس را هر فرد ناآگاهی ببینید، ضد شیعه می‌شود؛ زیرا آ‌ن‌قدر برخی از کلمات آنها وقیح است که دیگر نیازی نیست دیگران پول بدهند وهابی تربیت کنند، هرکسی اینها را ببیند ضد شیعه می‌شود. آن وقت این خدمت به شیعه است؟

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد، اگر در لابلای این مسائل خشونت به‌وجود می‌آید و تلفاتی داده می‌شود مقصر این خون‌ها چه کسانی هستند؟ امیرالمومنین برای حفظ وحدت از حقوق حقه خود گذشت. ما امروز در اوج قدرت و عزتیم و راهکارهای مختلفی برای ترویج اهل بیت داریم. این همه سایت و شبکه و امکان چاپ هست ما باید فضائل اهل بیت را معرفی و به مظلومین کمک کنیم.

وی با بیان اینکه تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم مهم است، گفت: منبری‌ها و صداوسیما و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در افشای عوارض این مسائل دارند. خیلی از این خشونت‌ها ناشی از همین تندروی‌هاست و تصورشان این است که این گفتمان حکومت اسلامی است. نخیر این گفتمان حکومت نیست بلکه گفتمان انحرافی است که ممکن است برخی افراد به خاطر سوءبرداشت چنین حرف‌هایی بزنند.

بنا بر این گزارش، فرقه‌ای افراطی با نماد تشیع که پشتیبان اصلی آن انگلیس خبیث است با سردمداری "صادق شیرازی"، فعالیت‌های مخربی را جهت اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ترویج خشونت و انحراف در عزاداری سیدالشهدا انجام می‌دهد.

آن‌گونه که از عقاید این فرقه منحرف برداشت می‌شود، تمامی مشکلات جوامع اسلامی در "وحدت" خلاصه شده و بنابراین برای نابودی آن، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

توطئه خطرناک دیگری که توسط این فرقه راهبری و اجرا می‌شود، فراموش کردن فلسفه قیام عاشورای امام حسین(ع) و خلاصه کردن آن در عزاداری‌های خشن و نامتعارف برای بدنام کردن چهره اسلام، است.

سوالاتی که از "صادق شیرازی" در رابطه با نحوه عزاداری در سایت وی به‌عمل آمده و پاسخ‌های او و همچنین شرکت کردن در مراسم‌های خشن ماه محرم، ‌نمونه‌ای از تلاش‌های مذبوحانه این فرقه برای نمایش چهره‌ای خشن و غیر واقعی از اسلام به‌شمار می‌آید.

علاوه بر این، شبکه‌های ماهواره‌ای متعددی که متعلق به "فرقه شیرازی" بوده و یا تحت اشراف "صادق شیرازی" به تولید و پخش برنامه می‌پردازند، صورت مالی شفافی نداشته و با توجه به عدم درآمد از طریق پیام بازرگانی، فروش برنامه و ...، شائبه دریافت کمک از منابعی خاص را به‌وجود می‌آورد.‌

یکی از این شبکه‌ها، با نام "امام حسین(ع)" نامگذاری شده و هدف خود را ترویج شعائر حسینی اعلام کرده؛‌ در حالی که عمده برنامه‌های آن در جهت توهین به مقدسات برادران اهل سنت و تحریک احساسات آنها پخش می‌شود.

خاطر نشان می‌کند، بعد از آنکه سوالات و افشاگری‌هایی درباره منبع تامین هزینه‌های این شبکه در فضای مجازی پخش شد، دست اندرکاران آن با ارسال پیامک درخواست کمک مالی کردند که پر واضح است این اقدام برای گم کردن نشانی صورت گرفت؛ چرا که این سوال مطرح می‌شود که این شبکه از ابتدای پخش تا زمان درخواست کمک چگونه اداره می‌شده و یا چرا شبکه‌های عربی‌زبان متعلق به صادق شیرازی برایشان مشکلی پیش نیامده است؟

گفتنی است، چندی پیش "شهرام همایون" کارشناس شبکه ماهواره‌ای"کانال یک"، پرده از راز نهان شده در پشت پرده شبکه‌های اختلاف‌افکن فرقه شیرازی برداشته و گفته است:"این شبکه‌ها توسط یک کمپانی اسرائیلی ساپورت می‌شوند." 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی