رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه فروردين ۱۷ ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸ ب.ظ

نمونه بارزی از ادعای واهی و دروغ

شاید بتوان اینگونه گفت که دعا و نیایش در دنیای امروز مانند آب برای انسان تشنه است. دنیای که مملو از فشارهای روحی و روانی، تبعیض های فراوان، ظهور و بروز شهوات متعدد از قدرت طلبی و شهوات مادیات و جنسی و... است. در این دنیا دعا و توجه به معبود بی همتا نقش بسزایی در آرامش انسان دارد.

طبق فرموده قرآن کریم انسان هنگام دعا کردن به یاد خدا بوده و خداوند نیز به یاد او است. خداوند می‌فرماید: «فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ[بقره/152]؛ پس مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم.» از امام علی (علیه‌السلام) روایت شده است:«احب الاعمال الی الله تعالی فی الارض الدعا؛محبوبترین کارها به سوی خدا در همه روی زمین، دعاست.»

نفس دعا کردن و تضرع به درگاه الهی یک حرکت هوشمندانه و عالی است که مورد تاکید انبیا الهی و اولیا خدواند است. دین مبین اسلام سفارش و توصیه های فراوانی چه در قرآن کریم و چه در روایات صادر شده از ائمه هدی علیهم السلام درباره دعا و درخواست از خداوند انجام داده است.

این اتفاق به نوعی در دیگر ادیان مانند مسیحیت و یهود نیز البته با انحراف فراوان وجود دارد. نکته ای که این نوشتار به آن اشاره خواهد داشت در ادعای مبلغان مسیحیت تبشیری و مسیحیان صهیونیست درباره دعا نهفته است.

کشیشان این فرقه و مبلغان مسیحی آن که غرق در آلودگی و فساد و گناه هستند به کرات از مستجاب الدعوه بودن خود!!! سخن گفته اند. اگر فرصت بررسی بخشی از ادعاهای آنان باشد می توان به بیش از صد ویدئو از کشیشان خودخوانده مسیحیت صهیونیست فقط در امریکا اشاره کرد. این افراد مغرور و پر ادعا به صراحت در برنامه های تلویزیونی و اینترنتی خود از اینکه توان شفا دادن بیماران را دارند، دعایشان مستجاب می شود و خدواندِ پدر به آنان نگاه ویژه ای دارد و... می گویند و بسیاری را بدین وسیله جذب فرقه پروتستانی می کنند.

در همین وبلاگ و کانال تلگرامی آن مواردی از ادعاهای واهی کشیشان تبشیری وجود دارد که ادعا نموده اند؛ مرده زنده کرده اند، مریض های لاعلاج را شفا داده اند و هر گاه دست به دعا بردارند کن فیکون می شود!!! وجود دارد که می توانید برای مشاهده این مستندات سابقه کانال و وبلاگ را جستجو نمایید.

اما حال تصویری از 12 راهبه مسیحی برای یکی از شهرهای امریکا منتشر شده است که همگی ادعا کرده اند برای بیماران کرونایی دعا می کنند و آنان را شفا می دهند. این راهبه ها بسیاری را در این بین بدین طریق به سمت و سوی آئین خود کشیده اند. نکته جالب این است که حال بعد از گذشت چندی از ادعای شفا و دعا، تمامی آنان بر اثر کرونا از دنیا رفته اند. در واقع همان مرگی که ادعا داشتند می توانند با دعا از آن جلوگیری کنند خودِ آنان را گرفتار نمود و به زندگی آنان خاتمه داد.

آنچه که نباید از آن غافل بود این نکته است که این افراد به نوعی ادعای برتر بودن و مستجاب شدن همه دعاهای خود را دارند و در برنامه ها به گونه ای سخن می گویند که فرد احساس می کند همین که به فرقه مسیحیت صهیونیست تمایل پیدا کند دربهای آسمان به روی او باز شده و دعایش مستجاب می شود.

این نشان از عدم توجه به تقیدات دینی و فریب مخاطبان توسط کشیشان پروتستانی است و الا نیازی به این حجم از دروغگویی نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

مسیحیت تبشیری

نقد مسیحیت تبشیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی