رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: این رسانه صهیونیستی، از این فرد هتاک به ارزش های اسلامی، به عنوان فعال اینترنتی نام برده و با سیاه نمایی حداکثری، به انتشار خبر صدور حکم اعدام وی پرداخته است.

این سایت مدعی شده است، اطرافیان این فرد از تماس گرفتن با دیگران و اعلام جزئیات منع شده اند، ولی بر خلاف ادعای مذکور، تمامی اطلاعات شخصی این فرد و سیر پرونده قضایی را در خبر ذکر کرده است.!!

جالب این که عکس منتشر شده برای این خبر، عکس صفحه کلید کامپیوتر و چکش برقرای نظم در دادگاه است، که مفهوم مخالفت قوانین موضوعه ایران با علم و فناوری را به مخاطب القا کند.!!

شاید حمایت این رسانه از چنین اقداماتی، چندان هم تعجب برانگیز نباشد، چرا که در کتاب مقدس مسیحیان، بی شرمانه و وقیحانه، شدیدترین اهانت ها و القاب و افعال، به پیامبران بزرگ الهی نسبت داده شده است.

در حالی که طبق قانون مجازات اسلامی، اهانت کننده به پیامبران الهی از جمله پیامبر اعظم(ص)، با مجازات های بازدارنده مواجه می شود، توهین کننده در کشورهای غربی نه تنها محکوم نمی شود، بلکه با اعطای  نشان های دولتی و جوایز ارزشمند، از وی تقدیر به عمل می آید.

تعیین مجازات سخت در جمهوری اسلامی ایران برای افراد هتاک به مقام پیامبران الهی، برای جلوگیری از خدشه دار کردن و جرح احساسات پیروان ادیان و احترام به عقاید اکثریت است، که اگر غربی ها به شعار دموکراسی خود پایبند باشند، به نوعی در قاعده این شعار نیز می گنجد.

توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و سایر نمادهای مورد احترام مسلمانان، همیشه از سوی جریانان ضد اسلامی دنبال می شده است.

همین چند ماه پیش بود که در سالروز استقلال آمریکا، انیمیشن موهن به ساحت پیامبر اعظم (ص) ساخته شد و در آمریکا و اروپا به نمایش گذاشته شد.

این اهانت ها که با توجیه آزادی بیان، انجام می شود، فقط متوجه مقدسات اسلامی می شود و تاکنون خبری از توهین به نمادهای دیگر ادیان، مخابره نشده است.

در حالی که حتی تحقیق در مورد افسانه هولوکاست، در اروپا و آمریکا جرم تلقی و با تشکیک کننده در آن، با شدت برخورد می شود، به بهانه آزادی بیان و اندیشه، به مقدس ترین اعتقادات مسلمانان توهین می شود.

به جای اینکه، سازمان ملل نیز از قانون مجازات اسلامی ایران درباره اهانت کنندگان به پیامبران بزرگ الهی، الگو بگیرد و قوانینی در راستای پیشگیری از این مسائل تصویب کند، کوچک ترین واکنشی در قبال این اقدامات موهن انجام نمی دهد.

این اهانت ها که هر از چند گاهی برای سنجش اعتقادات اسلامی مسلمانان و از طرفی تحریک به اقدامات تلافی جویانه صورت می گیرد، نقشه ای شیطانی و کثیف است که از جانب صهیونیسم بین الملل و دول وابسته به این جریان، طراحی و اجرا می شود.

تشنج آفرینی و ایجاد التهاب، از جمله اهداف مهم و راهبردی است که در پشت پرده این اهانت ها قرار دارد، تا با سوء استفاده از آن به تبلیغات سوء و منفی علیه اسلام رحمانی بپردازند.

گفتنی است، قرن ها است که تمامی دنیای کفر و نفاق نتوانسته است به ندای تحدی قرآن کریم مبنی بر آوردن حتی یک آیه مثل آیات آن، پاسخی گوید و حقیرانه دست به دامان اهانت به مقدسات اسلامی شده است و از افراد و جریانات با این رویکرد شوم، نیز حمایت بی حد و حصر می کند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی