رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

انجمن رهپویان هدایت : پروتستانیسم از ابتدای تشکیل تاکنون ، با توجه به نداشتن بنیه و پایگاه اعتقادی قوی ، ناگزیر  دست به دامان دولتهای مستکبر جهانی شده است و نظام سلطه  نیز از ضعف بنیادین این جریان ،  نهایت سوء استفاده را برده و از آن جهت پیشبرد اهداف سلطه جویانه و شیطانی خویش برآمده است.


یکی از تاکتیک های نظام سلطه برای رسیدن به راهبرد تسلط بر جهان ، تضعیف دین و باورهای اعتقادی مردم در جامعه هدف می باشد  و جهت  نیل به این تاکتیک  نیز  به شیوه های  گوناگون و متعددی متوسل شده که یکی از این راه ها که در رابطه با مردم  ایران مورد استفاده قرار گرفته است  ،  قانونی کردن و  ترویج فساد و فحشا و بی بند وباری میباشد .

مقررات احوال شخصیه مسیحیان پروتستان ایران در حالی در ابتدای هزاره سوم میلادی (سال 2008 میلادی ) به تصویب اعضای هیات مدیره و هیات مشایخ کلیساهای پروتستان ایران رسید که رگه هایی از این تفکر نظام سلطه  با پیشتازی مسیحیت پروتستان در آن قابل مشاهده است .

از جمله این موارد ،  در حالی که  عمل شنیع برقراری رابطه  نامشروع بین زن و مرد در کتاب مقدس مسیحیان به شدت تقبیح شده و حتی فکر به این عمل نیز گناه می باشد ، مقررات فوق الذکر  بطور تلویحی ، این عمل را مورد تائید قرار داده است .

در ماده 163 از این مقررات  ، نفقه فرد متولد از رابطه نامشروع از تاریخ تولد تا زمان رسیدن به سن قانونی به عهده زانی قرار داده شده است و در ماده 164 حتی هزینه وضع حمل مادر طفل نامشروع نیز بر عهده شخصی قرار داده که او را باردار کرده است .

همچنین در ماده 257 از این مقررات ، فرزند نامشروع مانند فرزندان مشروع هم از زانی و هم از زانیه ارث می برد. این به معنای قانونی کردن بی بند و باری اخلاقی از سوی اردوگاه صلیبی است که بار دیگر در قالب قطعنامه اخیر ضد ایرانی اتحادیه اروپا خود را نشان داد.

 به گزارش رهپویان هدایت در قطعنامه (بیانیه سیاسی) اخیر این اتحادیه ، نیز بار دیگر  تفکر قانونی کردن بیبند و باری در ایران را در قسمتی از آن که  به حمایت از  همجنس گرایی و هم جنس بازی اشاره کرده است ،  به وضوح می توان مشاهده نمود  .

گفتنی است، این اتحاد هدف در روح حاکم بر مقررات احوال شخصیه مسیحیان پروتستان ایران و قطعنامه (بیانیه سیاسی ) اخیر اتحادیه اروپا نشانگر  سرسپردگی جریان پروتستانیسم داخلی به نظام سلطه می باشد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی