رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: علمای اهل سنت در برابر فتنه بابیت و بهائیت، مواضع سرسختی گرفتند. آنها به این نتیجه رسیدند که بهائیت، یک تهاجم علیه شیعه و سنی است.

در اظهار نظرهای بزرگان اهل تسنن، این وحدت عقیده وجود دارد که دست اندرکاران دو مسلک باب و بهاء ، مخالفت خود را با اصول وفروع اسلام اعلام کرده اند.

علمای جهان اسلام در یکی از جلسات مجمع جهانی فقه اسلامی، طی بیانیه جامعی این فرقه را کافر شناخته و آن را خطر بزرگی تشخیص دادند.

عبدالله بخاری، مفتی اعظم هند و امام مسجد جامع دهلی در پاسخ به سوالی درباره مسلک بهائی و ازدواج با بهائیان که معتقد به ظهور پیامبری بعد از پیامبر اسلام(ص) هستند، آنها را کافر خواند و ازدواج با آنها را صحیح ندانست.

شیخ عبدالمجید سلیم، رئیس کمیته احکام دینی دانشگاه الازهر مصر درباره نظر الازهر در خصوص بهائیت، آنها را فرقه ای می داند که مغایر با اصول اسلام است و زن مسلمان نمی تواند با مرد بهائی ازدواج کند و ازدواجش باطل است.

شیخ عبداللطیف، مفتی مصر و پروفسور دانشگاه الازهر، ایدئولوژی بهائیت علیه مسلمین را بدترین نوع کفر و الحاد می داند.

شیخ سالم البشری، پروفسور دانشگاه الازهر هم درباره عباس افندی، گفته که وی کافر است و اگر مسلمانی بهائی شود مرتد شده و احکام اسلام درباره کفار بر وی جاری می شود.

شورای مجلس فقه اسلامی با صدور اعلامیه پیرامون بهائیت، اعلام کرده که اعضاء مجلس بالاتفاق ماهیت ملحدانه بابیت و بهائیت را اعلام کرده و این آئین در جنگ علنی با اسلام است و پیروان آن را کافر حربی می داند.

شیخ عبدالعزیز بن عبدالله بن باز، مفتی اعظم عربستان سعودی، بهائیان را کافر می داند و اجازه دفن آنان در گورستان مسلمین را نمی دهد.

شیخ ابوزهره مفتی برجسته مصری، درباره مسلمانانی که به این فرقه ضاله روی بیاورند اعلام کرد که مرتد است و حکم ارتداد درباره وی باید جاری شود و ازدواجش باطل و بلا اثر است.

علی المنصور مشاور رئیس هیئت مدیره دادگاه شورای سفراء مصر، بهائیت را یکی از فرقه های ابداعی می داند که اسلام آن را مطرود اعلام کرده و پیروان آن مرتد بوده و موضوع آن ارتداد است.

کمیته احکام دینی دانشگاه الازهر که جمعیتی صاحب نظر در احکام دینی هستند، آئین بهائی را بی ارتباط با اسلام دانسته که هر مسلمانی بهائی شود، مرتد و کافر است.

شیخ جاد الحق علی جاد الحق مفتی الازهر، پروفسور دانشگاه و صاحب دو کرسی نیز اعلام کرده است که بهائیت مذهبی باطل است که نه تنها اسلام را رد می کند بلکه ارتباطی با مسیحیت و یهود ندارد. بهائیت گروهی است که تابع صهیونیسم بین الملل است و دلیل آشکار آن پذیرفتن حیفا به عنوان قبله بهائیان است.

کمال الدین جائیت، مفتی جمهوری تونس نیز ابراز نظر کرده است که بهائیت به عنوان فرقه یا عقیده، خارج از قلمرو اسلام است و ربطی به اسلام ندارد؛ بلکه در تضاد با اسلام و به دنبال نابودی اسلام است.

آکادمی بین المللی فقه اسلامی- شورای الهیات اسلامی که شعبه ای از تشکیلات سازمان کنفرانس اسلامی است، در چهارمین نشست خود در جده اعلام کرد که بهائیان بی اعتقاد به اسلام و هدفشان تخریب اصول اسلام، قوانین و شیوه زندگی مصرحه در اسلام است.

شیخ محمد طنطاوی، شیخ الازهر نیز تاکیده کرده است، بهائیت کاملا مخالف اسلام است و درست نیست کسی بهائیت را دین بداند، برای اینکه بهائیت خارج از قلمرو اسلام و تعالیم سایر ادیان الهی است. این گروه ضاله نباید زهر خود را در جامعه اسلامی تزریق کند.

ادامه دارد... 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی