رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: شیخ ابراهیم القیومی رئیس کمیته تحقیقات اسلامی، اظهار داشته است که بهائیان، فرقه ای از حوزه اسلام خارج اند که علیه اسلام طغیان کرده اند و بهائیت یکی از خطرناک ترین نیروهای علیه اسلام است که تحت توجه صهیونیست ها به وجود آمده و از حمایت دشمنان اسلام برخوردار است.

شورای تحقیقات اسلامی الازهر، در فتوایی اعلام کرده است، مسلک بهائیت و وابستگانش، سم مسری مهلک روشنفکری اند که دولت باید قاطعانه آنان را سرکوب کند.

محمد رشید رضا متفکر اسلامی مصری و سردبیر نشریه منار الاسلام، اظهار داشته است، بهائیت بر مبنای بابیت شکل گرفته که اساس هر دو کذب است. بنابراین چگونه از مسلمانان انتظار می رود که بابیت و بهائیت را بپذیرند، در حالی که مانند مسیحیت صفات الهی را به انسان نسبت می دهند.

عبدالعزیز ناشی، شخصیت علمی فرهنگی ارشادات اسلامی مصر، طی سخنرانی گفته است، وظیفه دانشمندان، متفکران و خطبا است که مسلمین را از خطر فریب و اغوای بهائیان بر حذر دارند. و بهائیان تیشه ای خطر ناک برای ریشه کن کردن اسلام هستند.

دکتر محمد ناصر نویسنده صاحب نظر اسلامی درباره حمایت امپریالیسم و صهیونیسم از فرقه ضاله بهائیت، گفته است، بهائیان در تمام زمینه ها از ادعاهای خود عقب رانده شدند؛ مگر آنجا که امپریالیسم و صهیونیسم در جهت حفظ منافع خود از آنان حمایت کرده اند.

دکتر محمد عیسی دانشمند جدید اسلام هند، گفته است پس از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیده است که دست پنهان دولت عثمانی بر اثر تامین مقاصد ضد ضیعی خویش، فرقه ای را به حمایت کاظم رشتی که شیخیه نام داشت برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی تقویت کرد.

وی ادامه داده است، همانطور که انگلیس وهابیت را ساخت تا بلای تفرقه انگیزی بین فرق فقهی اهل تسنن باشد، بهائیت را به جان تشیع و شیعیان انداخت.

خالد محمد خالد، متفکر برجسته اسلامی درباره بهائیت و ایدئولوژی دروغین آن می گوید، بر اساس مطالعاتم از بهائیت متوجه چهره زشت این مسلک شدم؛ این گروه همه مرتدند. بهائیت ابداع فکری است که چندین هدف سیاسی را دنبال می کنند و بنابراین مسلک فریبکارانه ای است.

دکتر محمد ناصر بعد از تحقیقات جامعی درباره ارتباط بین بهائیت و صهیونیسم می گوید، عبدالبها خدمات خود در جهت منافع امپریالیسم و صهیونیسم را یکسان ادامه داد. طی جنگ جهانی اول برای تسلط انگلیس و هند بر سرزمین فلسطین کمک های خود را قطع نکرد.

پس از آن که جنگ به نفع انگلیس پایان یافت، دولت انگلیس طی مراسمی در مرکز نظامی حیفا، مدال سلطنتی دولت را به عنوان تشکر و سپاس بر سینه وی زد.

زمانی که محفل بهائی تشکیل شد، رادیو صهیونیستی اخبار آن را به همراه شادباش ها و تبریکات که همزمان با عید بهائیان بود به دفعات پخش کرد.

دانشگاه الازهر مصر، که مشهورترین مجمع جهانی علمی اسلامی است، در مقابله با این گروه انحرافی که علیه دین خدا و مصالح عمومی جامعه طغیان کرده گوشزد می کند و از آنها می خواهد که حکم خدا درباره این گروه را اجرا نموده، قوانینی بگذرانند که بهائیان و تفکرات آنها را رسوا و بی اعتبار سازد.

فرقه بابیه شاخه ای از فرقه منحرفه شیخیه است که توسط علی محمد باب راه اندازی گردیده است.

علی محمد باب که خود را در آستانه اعدام دید، یحیی نوری(صبح ازل)، برادر حسین علی نوری را به تحریک گینیاز دالگورکی سفیر روس که به او گرویده بود به جانشینی برگزیده بود.

این دو برادر که هر دو جاسوس سفارت روس تزار بودند، بعد از مرگ علی محمد باب، اختلافات خود را علنی کردند.

انگلیس نیز بیکار ننشست و با سردمداری آقا خان نوری جاسوس خود، به حمایت بی چون و چرا از حسینعلی نوری پرداخت. تا در مقابل روسیه تزاری حافظ منافعی داشته باشد.

حسینعلی نوری علیه برادر خود شورش می کند و با نام گذاری خود به بهاء اعلام استقلال و عضو گیری می کند.

گفتنی است، این مسلک منحرف که با حمایت های استعمار گران و با هدف تحریف مبانی اعتقادی اسلام ناب ایجاد و پرورش داده شدند، مورد استفاده استبدادهای نظامی داخلی برخی کشورهای اسلامی نیز قرار گرفت.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی