رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت : رسانه صهیونیستی محبت نیوز، که وابستگی اش به سرویس های جاسوسی غربی از پیگیری خبرهای منتشر شده اش، کار چندان سختی نیست، در تازه ترین اقدام ضد اسلامی خویش به حمایت از یک روحانی محکوم به خلع لباس پرداخت .

این فرد که با لباس مقدس روحانیت در مجامع غیر قانونی دراویش حضور پیدا می کرده است و با این عمل خویش، در واقع مرتکب اعمال خلاف شان روحانیت می شده است، با حکم دادگاه ویژه روحانیت مشمول حکم محکومیت شده است.

دیر زمانی نیست که این سایت، خبر فوت یکی از علمای متعهد انقلابی را با شادی تمام پوشش داد و بعد از اثبات دروغ بودن آن، ظاهرا مفتضحانه مجبور به حذف آن از روی خروجی خود شد.

اما اکنون دلسوزانه دایه عزیزتر از مادر شده و برای روحانی دیگری اما از جنس فرقه ای اش، در حال ریختن اشک تمساح است که چرا به خلع لباس محکوم شده است.

از جمله محکومینی که در راستای معرفی اسلام غیر سیاسی مورد توجه این رسانه قرار گرفته است، انتشار اخبار متعدد در رابطه با یک محکوم امنیتی است که از وی به عنوان مجتهد شیعه و آیت الله نام برده است.!!

 علت اصلی این همه تمجید و پشتیبانی، همان مخالفت وی با اصل مترقی ولایت فقیه و گسترش نظریه جدایی دین از سیاست است.

اما ریشه این دوگانگی را باید در سیاست کلان یک بام و دو هوای کشورهای غربی جست و جو کرد، چرا که به عقیده آنها خوب و بد مطلق وجود ندارد و هر پدیده ای با در نظر گرفتن منافع آنها، در دو دسته خیر و شر قرار می گیرد.

این سایت اینترنتی که به شدت از یک رسانه مسیحی بی طرف خارج گشته و به مجری گوش به فرمان اربابان خود تبدیل گشته است، عمده خبرهایش ضد اسلامی و با اغراض خاص سیاسی منتشر می شود.

حال صرف نظر از اصل صحت خبر منتشر شده، نکته حائز اهمیت حمایت بی پرده و بدون محدودیت رسانه های  حامی فرقه مسیحیت صهیونیستی از گروه ها و فرقه های منحرف و کاذب است .

حمایت این گروه رسانه ها از فرقه های انحرافی، امر تازه ای نیست، چرا که دیگر سران اردوگاه صلیبی همچون ساسان توسلی و رضا صفا و دیگران نیز قبلا به حمایت از این فرقه ها پرداخته اند.

ساسان توسلی یکی از جاسوسان چند جانبه این اردوگاه، با افتخار خودش را بزرگ شده در یک خانواده درویش مسلک و متزلزل می داند و رضا صفا عروسک خیمه شب بازی این فرقه، نیز بارها در راستای مقابله با اسلام اصیل به ستودن اعمال دراویش پرداخته است.

نکته قابل ذکر در خصوص فصل مشترک فرقه های انحرافی، همان ضدیت با اسلام و حرکت در راستای رواج و القای اسلامی آمریکایی و تحریف شده است که دروایش به عنوان گروهی که تاکنون به خوبی توانسته اند از عهده این ماموریت برآیند، همواره مورد اعتماد و حمایت رسانه های غربی قرار می گیرند.

این فرقه ها آگاهانه یا ناآگاهانه به آلت دست نظام سلطه برای پیشبرد اهداف شوم استعماری آنها مبدل گشته اند و همچنان نیز با افتخار در حال گام برداشتن در این کژراهه هستند.

تجربه نشان داده است، هر گونه جریان معاند و معارض با نظام با آغوش باز، مورد پذیرایی کشورهای غربی قرار می گیرد و حمایت از دراویش نیز با همین رویکرد از سوی رسانه های این جریان دنبال می شود.

گفتنی است، ترویج اسلام عزلت نشین و غیر سیاسی و بی تاثیر در فرآیندهای جهانی از جمله راهبردهای مهم سلطه گران برای به یوغ کشیدن کشورهای اسلامی است، که فرقه های انحرافی و کاذب همچون دراویش به خوبی در حال اجرای این نقشه شیطانی هستند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی