رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۱۳ ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ق.ظ

پاپ ناتوان در اداره واتیکان حامی رژیم صهیونیستی

به گزارش انجمن رهپوان هدایت، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان در اظهاراتی تامل برانگیز که برای یک روزنامه‌نگار پرتغالی-صهیونیستی فرستاده، گفته:"هر کسی که مردم یهودی و دولت اسرائیل - و حق موجودیت آنها - را به رسمیت نشناسد، گناهکار به یهودی‌ستیزی است."

این اظهارات در حالی از طرف پاپ بیان شده که او قبلا محمود عباس- رئیس تشکیلات خودگران فلسطین که به سازش‌کاری در مقابل صهیونیست‌ها مشهور است- را "فرشته صلح" نامیده بود؛ ولی در این نوشته، از موضع قبلی خود نیز عقب‌نشینی کرد.

هر چند حمایت از مهره آمریکایی و نماینده صهیونیست‌ها در تشکیلات خودگردان فلسطین، نیز به نوعی حمایت از سیاست‌های ضداسلامی و فلسطینی به‌شمار می‌رود،‌ اما این تغییر دیدگاه می‌تواند نشان‌دهنده عدم استقلال یک رهبر مذهبی در بیان موضع‌ خود باشد.

پاپ فرانسیس که گفته می‌شود به دنبال تغییر در رویکردها و دیپلماسی واتیکان است، چند روز پس از به رسمیت شناختن دولت فلسطین مطابق معاهده دو جانبه، انتقادات و فشارهای زیادی از جانب صهیونیست‌ها به او وارد شد.

تا جایی که وی آماج شدیدترین حملات رسانه‌‌های وابسته به صهیونیسم قرار گرفت و رژیم صهیونیستی نیز از به رسمیت شناخته شدن فلسطین توسط فرانسیس اظهار "ناامیدی" کرده بود.

سایت "محبت‌نیوز"که اخبار مرتبط با جهت‌گیری‌های مسیحیت صهیونیستی را پوشش می‌دهد، در تحلیلی غیرمنطقی، ارتباط پاپ با فلسطین را به ملیت او و فقر گسترده آمریکای جنوبی-که او از آن برخاسته و برای نخستین بار فردی از این منطقه به این سمت رسیده- مرتبط می‌داند.

پاپ فرانسیس که در منشور صهیونیسم در فراز و فرود است و گاهی او را "متهم" و زمانی دیگر او را "منجی" معرفی می­‌کنند، از طرف برخی از رسانه‌های وابسته به این جریان، میانجی‌گر و آشتی‌دهنده دو کشور آمریکا وکوبا پس از نیم قرن اختلاف قلمداد می‌شود.

البته باید توجه داشت، همان‌طور که رسانه‌های مسیحی هم اذعان کرده‌اند، پاپ هنوز نتوانسته اوضاع نابسامان داخلی واتیکان از جمله رسوایی‌های مالی و جنسی ناشی از سوء استفاده کشیشان از کودکان را حل کند و چگونه اکنون به فکر تهدیدی ساختگی به‌نام"یهودی‌ستیزی" افتاده است؟

"پاپ فرانسیس" که با انتقاد شدید کاتولیک‌های محافظه‌کار روبرو شده و لحن صبورانه او درباره مسائل اجتماعی چون: همجنس‌گرایی و مطلقه‌ها را باعث ایجاد تفرقه در کلیسا می‌دانند، علیرغم ادعای مذهبی و غیر سیاسی بودن، این روزها منزوی‌ترین و جنایتکارترین رژیم جهان را مورد حمایت دین صلح(!)- به ادعای خود- قرار داده و از او حمایت می‌کند.

حمایت پاپ از صهیونیسم و اشغال سرزمین‌های فلسطینیان، در حالی صورت می‌گیرد که در جریان جنگ خونین غزه و نسل‌کشی انسان‌های مظلوم و بی‌دفاع سرزمین فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان، سکوت اختیار کرده بود و هرگز این جنایات را محکوم نکرد.

گفتنی است پاپ بندیکت شانزدهم رهبر سابق کاتولیک‌های جهان هم در سفری که در سال 1388 به منطقه غرب آسیا داشت، موجودیت رژیم جعلی و خون‌ریز صهیونیستی را به رسمیت شناخته بود و پاپ جدید نیز گویا در مسیر نادرست اسلاف خود گام برمی‌دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی