رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

سازمان تبشیری ایلام و کانون الهیات پارس بایکدیگردرارتباط تنگاتنگ هستند که این امر خود حاکی از وجود ارتباطی شبکه ای در میان نهادها و سازمان های آموزشی مسیحی فعال، برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: نظام سلطه برای تهاجم نرم به مرزهای عقیدتی مسلمانان ایران تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است. پس از آنکه رویکرد اردوگاه صلیبی وابسته به این نظام ،از جذب حداکثری کمی – کیفی افراد ،به جذب حداکثری کمی تغییر یافته است، شاهدرشد قارچ گونه بهره گیری از ظرفیت سازمان ها و موسسات به ظاهر مستقل و در حقیقت، وابسته به سرویس های جاسوسی غربی هستیم.

در تقسیم کار نظام سلطه ظاهرا تشکیل و مدیریت این سازمان ها به کشور انگلیس واگذار گردیده است. از این رو،این کشور با داشتن تجربه طولانی در فرقه سازی و انجام فعالیت های سری در جوامع مقصد، به عنوان مکانی مناسب برای تشکیل سازمان های ایلام و کانون الهیات پارس شناخته شد.سازمان ایلام با بنیانگذاری سم یقنظرو موسسه کانون الهیات پارس با سردمداری مهرداد فاتحی دو سازمانی هستند که تحت پوشش سازمان هایی اجتماعی تاسیس شده و تاکنون نهایت خوش خدمتی را به اربابان غربی- صهیونیستی خود،ارائه داده اند.

ماموریت عمده این سازمان ها، تربیت مبلغین مسیحیت صهیونیستی و تالیف و ترجمه کتب تبشیری در سطح وسیع و راه اندازی و تجهیز کلیساهای غیر قانونی خانگی در ایران در راستای مسیحی سازی نسل مسلمان ایرانی،اعلام و برنامه های این سازمان ها برای سطوح مختلف سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طراحی شده است. در این ارتباط آنها دارای چندین وب سایت تخصصی بوده و از شبکه های ماهواره ای تبشیر مسیحیت صهیونیستی نیز استفاده می کنند.

با پیگیری فعالیت این دوسازمان، حمایت سازمان اطلاعاتی MI6 انگلیس و رد پای حضور صهیونیست ها در آنها، قابل تحلیل است. این دو سازمان که هدف اصلی خود را خدمت به مسیحیان ایران و تغییر بنیاد مذهبی مسلمانان ایران اعلام کرده اند، بیشتر از آن که به خدمات اجتماعی و مذهبی بپردازند به جاسوسی و فعالیت های اقتصادی با پوشش این فعالیت ها، مشغول هستند.

گفتنی است تمامی ماموریت های تعریف شده برای آن دو یکسان وموازی است وصرفااین سازمانها به بازاری برای کلاهبرداری ازمسیحیان ایرانی و پوششی برای جاسوسی از کشورهای مقاوم در مقابل نظام سلطه، در قبال دریافت حق الزحمه از کشورهایی همچون انگلیس ایجادشده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی