رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: نهضت دانشجویی بین المللی تبلیغ مسیحیت، در سال 1951توسط بیل وونت برایت در دانشگاه یو سی ال ای تشکیل شد. این سازمان تبلیغ مسیحیت صهیونیستی در کشورهای زیادی در حال فعالیت است.

ستاد مرکزی و مدیریت سازمان در اورلاندو، فلوریدا آمریکا قرار دارد و در دیگر کشورها دارای شعبه و نمایندگی است.

این سازمان که در اوایل تاسیس رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی فعالیت خود را آغاز کرده است، به وسیله نفوذ در قشر دانشجوی ملت های مختلف، در حال فرصت گیری برای حیات نامشروع این رژیم جعلی است.

این سازمان که هدف اصلی خود را تبدیل دانشجویان به مبلغان مسیحی اعلام نموده است، این قشر متفکر و پیشرو تحولات در جوامع را آماج تبلیغات مسموم خود قرار داده است.

دیدگاه این سازمان به دانشجویان، نگاهی ابزاری برای تبلیغ و ترویج مسیحیت صهیونیستی است. آنها این قشر را افرادی معرفی می کنند که اغلب در محیط دانشگاه در وضعیت نامناسب روحی و عدم ثبات اخلاقی هستند.

احساس سرخوردگی و ناامیدی و اضطراب بین دانشجویان، از جمله صفاتی است که از طرف این سازمان به این گروه فرهیخته و آینده نگر برچسب زده می شود.

این سازمان با سرمایه گذاری بسیار کلان و حمایت از دانشجویانی که در این تار عنکبوت گرفتار شوند، حرکت سیاسی و استعماری نظام سلطه را تسریع می بخشند.

اعضای اصلی گردانندگان این سازمان، افرادی از کنگره آمریکا و ریاست جمهوری و برخی از کارشناسان وزارت دفاع آمریکا هستند که این موضوع دلیل روشنی بر سیاسی بودن این سازمان است.

این سازمان، ارتباط تنگاتنگی با سازمان بین المللی مسیحیان (آی سی سی) دارد که در شهر واشنگتن آمریکا مستقر است.

نهضت دانشجویی بین المللی تبلیغ مسیحیت در سال 1981 تصمیم به ترجمه فیلم مسیح که توسط هالیوود ساخته شده بود به زبان های مختلف گرفت.

شعار اصلی این سازمان،"تحقق اردوگاه صلیبی در امروز و تحول جهانی در آینده" اعلام شده است. این شعار بر اساس عقاید آخرالزمانی و پایان تاریخ صاحب نظران وابسته آمریکایی است که عصر حاضر و تحولات آن را متعلق به غرب می دانند.

بودجه کلانی که از طرف دولت آمریکا و سازمان های جاسوسی غربی در اختیار این سازمان قرار می گیرد، نشان دهنده اهمیت این سازمان و ماموریت آن برای کشورهای غربی و استعمارگر است.

فرقه منحرف مسیحیت صهیونیستی که به خوبی از سرخوردگی بشریت صنعتی  بعد از قرون وسطی و رنسانس و انقلاب صنعتی آگاهی داشت، بیشترین سوء استفاده را از موج دین خواهی مردم کرده است.

سیری ناپذیری و تجمل گرایی غربی ها باعث شده است که با نقاب دین و مذهب و با واقعیت استعمار و استثمار، به دنبال دستیابی به منابع غنی معدنی و هیدروکربنی کشورهای دیگر برآیند.

گفتنی است، کارتل های اقتصادی و سیاسی متعددی که توسط فرقه مسیحیت تبشیری راه اندازی می شود، به روش خوبی برای فرصت طلبان، برای کسب ثروت و جایگاه سیاسی در کشورهای غربی تبدیل شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

نابود باد اسراییلاین رژیم جعلی و منحوس کودک کش!
http://www.hegzaco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی