رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: سردمداران فرقه ضاله بهائیت با فرار به مناطقی که امروزه فلسطین اشغالی نامیده می‌شود زمینه را برای حضور یهودیان صهیونیست در آن نواحی فراهم کردند چراکه از اساس برای این‌گونه مأموریت‌ها ساخته‌وپرداخته شده بودند.

بعد از حضور یهودیان صهیونیست در مناطق فلسطین اشغالی، گور سرکردگان بهائیت مبدل به باغ‌هایی تجملی گردید و مرکزی به‌عنوان بیت العدل در مجاورت آن، باهدف کنترل و خط دهی به مهره‌های بهائی احداث شد. رژیم غاصب صهیونیستی علاوه بر استفاده از باغ‌های مذکور برای ایجاد تعصب و کنترل مهره‌های فرقه ضاله بهائیت، از آن‌ها در راستای صنعت توریست نیز استفاده می‌کند و درواقع بهره‌برداری مالی برای صهیونیست‌ها دارد.

اخیراً نیز این باغ‌ها به بهانه نبش قبر عبد بها در حال بازسازی می‌باشند و هزینه‌های بسیار هنگفتی(75 میلیون دلار) صرف آن می‌شود. این اقدامات در حالی انجام می‌شود که طبق بیانیه رسمی بیت العدل، عمده هزینه‌های بازسازی باغ‌های حیفا توسط بهائیان ایران تأمین‌شده که ازاین‌رو مهره‌های این فرقه ضاله مضله باید پاسخگو باشند با چه هدف و با چه توجیهی به صنعت توریست صهیونیست‌ها کمک مالی کرده‌اند.

البته با توجه به اینکه در بهائیت، وطن، امری مذموم معرفی‌شده و بهائیان به دلیل عدم اقبال عمومی از انحرافات سرکردگانشان از ایرانیان کینه به دل دارند، این‌گونه امور از آن‌ها بعید نیست. درواقع، تشکیلات بهائیت تمام‌قد در خدمت سازمان جاسوسی موساد و امثال آن می‌باشد و به این سبب است که مهره‌های این فرقه ضاله مضله حتی یک‌بار نیز در قبال کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی چیزی نگفته‌اند. امروزه هدف یهودیان صهیونیست از پشتیبانی فرقه ضاله بهائیت، جذب جاسوس و عنصر نفوذی مخرب است که در پوشش فردی فرقه‌ای در جوامع مخالف صهیونیست از آن استفاده کنند.

نگاه ابزاری یهودیان صهیونیست به مهره‌های فرقه ضاله بهائیت با شست و شوی مغزی عمیق آنان انجام می‌شود. در بهائیت نام شست و شوی مغزی اعضاء، آموزش گذاشته‌شده که آن نیز از سه‌سالگی فرد آغاز می‌شود. درمجموع، مهره‌های فرقه ضاله بهائیت هر اقدامی اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امثال آن را با دستور تشکیلات بیت العدل واقع در فلسطین اشغالی و باهدف تقویت صهیونیست انجام می‌دهند که ارسال پول هنگفت برای تقویت صنعت توریست اسرائیل از مصادیق بارز آن محسوب می‌شود.

مجموع هزینه‌هایی که برای بازسازی و تشریفات باغ‌های حیفا تخمین زده‌شده هفتاد و پنج میلیون دلار است که با توجه به شرایط تحریم اقتصادی و معیشتی، کمک هنگفت مالی بهائیان به رژیم غاصب صهیونیستی از داخل کشور(خارج کردن ارز)، از مصادیق بارز محاربه و پیکار با ملت ایران محسوب می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی