رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه دی ۱۱ ۱۳۹۸، ۰۴:۳۹ ب.ظ

گرگ هایی در لباس گوسفند

رهپویان هدایت: مسیحیت صهیونیستی برای آسیب زدن به بدنه اجتماعی در جامعه اسلامی و کم رنگ کردن آثار و نمادهای اسلامی، روش ها و تکنیک های مختلفی را پیاده می کند. استراتژی‌هایی که از سوی سران صهیونیست به کشیشان فارسی زبان مسیحیت تبشیری دیکته می‌شود و آنان مانند غلامان حلقه به گوش آن را اجرا می‌نمایند.

در بخشی از این استراتژی جدید به اعضای فرقه دستور داده می‌شود که با حضور در میان مردم، اماکن عمومی مانند پارک، خیابان ها و غیره با مردم صحبت کنند و مباحث کلیسایی را به آنها برسانند. آنان از حضور در فضاهای عمومی نیز غافل نشده و استفاده از اجتماعاتی مانند مترو واتوبوس را در برنامه قرار داده و از مخاطبان خود می خواهند در حضور مردم برای مسیح [حضرت مسیح (ع)] به صورت علنی دعا کنید.

رسول حیدری به عنوان مهره رسانه ای جریان تبشیر یکی از این عروسک های خیمه شب بازی اردوگاه صهیونیستی- صلیبی است که علاوه بر شراب خواری، توهین و بی حرمتی به مقدسات ادیان و رقاصی برای سلطنت طلبان، گویی در دیکته کردن اوامر اساتید امریکایی و صهیونیست خود نیز بسیار خوب عمل نموده است که حال دوباره او را به بازی گرفته اند!

این کشیش خودخوانده و عنصر معاند در برنامه های تلویزیونی به مخاطبین خود القا می‌کند که به عنوان یک مسیحی صهیونیست مسئول هستید که پیام انجیل را تحت هرشرایطی به اطرافیان خود برسانید و...

در کنار برنامه های ماهواره ای تمامی سایت ها و فضاهای مجازی مسیحیت صهیونیستی نیز دست به کار شده و آنچه امروزه و اخیرا در برخی نقاط کشور اتفاق افتاد نمونه ای است از انعکاس دستورات اتاق فکر رسانه های تبشیری در ایران.

روسای جریان تبشیری با سو استفاده از مشکلات معیشتی و اقتصادی که متاسفانه امروزه گریبانگیر مردم شده است در صدد ایجاد اغتشاش و درگیری در سطح جامعه بوده و این دستور برای این رفتار به ظاهر محبت آمیز و صلح انگارانه، حتما رویی دیگر دارد. خوی مسیحیت صهیونیستی این را همواره نشان داده است که در لوای دستکشی مخملین دستی چدنی و چنگالی حیوانی قرار دارد.

آنچه مهم می نماید بررسی نوع عملکرد و شیوه های اردوگاه صهیونیستی- صلیبی است تا حرکات آنان شناسایی شده و از طرفی دلسوزان انقلاب اسلامی را نسبت به آن هوشیار کند و از سویی دیگر متولیان امر را نسبت به این تحرکات حساس تر نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی