رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه مرداد ۱۴ ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ

اعتقادات خرافی، بلای جان وابستگان فرقه مسیحیت

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: اتحادیه بین المللی جن گیران که وظیفه آن نجات دادن گرفتاران اجنه و شیاطین است، شامل 250 کشیش است که در سی کشور کار می کند.

این سایت وابسته به اردوگاه صلیبی که به صورت ناشیانه ای سعی در رد این ماجرا در مسیحیت را داشت، در به سرانجام رساندن هدف خود ناکام ماند.

گویا گردانندگان آن، افراد بی اطلاع از آموزه های مسیحیت هستند و متوجه نیستند که اعتقاد به وجود جن و جن گیری و مسائل مربوط به آن، جزء اعتقادات مسیحیان است که در کتاب مقدس آمده است و حتی کلیساها آن را به صورت تخصصی انجام می دهند.

حال به ذکر چند جمله موید این اعتقاد خرافی در کتاب مقدس،که هم اکنون به روش خوبی برای اغوای دیگران و حتی کلاهبرداری های کلان از آنها تبدیل شده است و منبع درآمد خوبی برای کلیساها است، پرداخته می شود.

از کتاب لاویان کتاب مقدس باب 19 جمله 31 و باب 20 جمله 6 ، اعتقاد به وجود جن در بین مسیحیان به صراحت برداشت می شود.

مثلا در لاویان باب 19 جمله 31 آمده است: به اصحاب اجنه توجه مکنید، و از جادوگران پرسش منمایید، تا خود را به ایشان نجس سازید. من یهوه هستم.

در اول سموئیل باب 28 به اخراج جن توسط شائول از  شهری که سموئیل را می خواستند در آن دفن کنند و  رفتن شائول نزد یک زن برای فالگیری به کمک اجنه و حاضر کردن سموئیل اشاره شده است.

در ادامه این باب، به موفقیت آن زن در حاضر کردن سموئیل و صحبت کردن وی با شائول آمده است که همگی نشان دهنده اعتقاد به جن گیری و کمک گرفتن از جن برای امورات غیر عادی است.

در جمله 3 از باب فوق آمده است:و سموئیل وفات نموده بود، و جمیع اسرائیل به جهت او نوحه گری نموده، او را در شهرش رامه دفن کرده بودند، و شاؤل تمامی اصحاب اجنّه و فالگیران را از زمین بیرون کرده بود.

در جملات 7 و 8 و 11 و 12 از باب 28 اول سموئیل آمده است:7- و شاؤل به خادمان خود گفت: «زنی را که صاحب اجنه باشد، برای من بطلبید تا نزد او رفته،‌ از او مسألت نمایم.» خادمانش وی را گفتند: «اینک زنی صاحب اجنّه در عَین دور می باشد.»و شاؤل صورت خویش را تبدیل نموده، لباس دیگر پوشید و دو نفر همراه خود برداشته، رفت و شبانگاه نزد آن زن آمده، گفت: «تمنّا اینکه به واسطه جنّ برای من فالگیری نمایی و کسی را که به تو بگویم از برایم برآوری.»11-آن زن گفت: «از برایت که را برآورم؟» او گفت: «سموئیل را برای من برآور.»12 و چون آن زن سموئیل را دید به آواز بلند صدا زد و زن، شاؤل را خطاب کرده، گفت: «برای چه مرا فریب دادی، زیرا تو شاؤل هستی؟»جالب اینکه، با وجود چنین جملات صریحی در کتاب مقدس مسیحیان، سران این فرقه و رسانه های وابسته به آنها، تمام تلاش خود را برای فرافکنی و رفع اتهام از مسیحیت در خصوص عقاید خرافی بکار می گیرند تا آنجا که در برخی اوقات مجبور به ایجاد تحریفی دیگر در این کتاب تحریف شده می شوند.

گفتنی است سایت اف سی ان ان با انتشار یک گزارش ویژه و ارسال رونوشت آن به بخش فارسی بی بی سی ،  درباره انتشار خبر فوق، به شدت حمله ور شده و از آن خواسته است تا عذرخواهی کند ولی سایت بی بی سی بدون انجام عذرخواهی، همچنان خبر را از روی خروجی خود بر نداشته است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی