رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه بهمن ۲۷ ۱۳۹۸، ۰۵:۲۹ ب.ظ

تبشیری ها به دنبال زوال مسیحیت سنتی

 

مسیحیت تبشیری به واسطه باز گذاشتن محدوده های عیاشی، راه اندازی کلیسای مجازی، توهین به مقدسات مسیحیان سنتی، تحریف معنوی کتاب مقدس به واسطه تفاسیر صهیونیستی، تحقیر و تمسخر مسیحیان سنتی قصد از میان برداشتن آن را دارد و هرگونه سهل انگاری در این امر توسط مسیحیان سنتی زوال آنان را تسریع خواهد بخشید.

رهپویان هدایت: تقریبا تمام جریان های تند و تکفیری که در ادیان شکل می گیرد با سازماندهی سرویس های جاسوسی و با هدف از بین بردن اصل آن دین یا مکتب انجام می شود. تاریخ فرق انحرافی، نحوه تشکیل و ارتباط پدید آوردندگان آن با اسرائیل نشان می دهد اغلب این فرقه ها توسط یهودیان صهیونیزم طراحی و ساخته شده اند.

صهیونیست ها به دلیل تعصب شدید نژادی که دارند در صدد از بین بردن ادیان و قومیت ها برآمده اند و از این رو روش فرقه سازی را برای تحقق این هدف شوم انتخاب کرده اند. برای نمونه مسیحیت صهیونیستی یا همان تبشیری توسط مهره های وابسته به صهیونیزم راه اندازی و ساختار آن به گونه ای طراحی گشت که اعضا در مسیر خدمت به اهداف صهیونیزم قرار گیرند. مسیحیت تبشیری با تشکیک در مبانی مسیحیت سنتی به مقابله و مبارزه جدی با آن برخاست و رسما کاتولیک ها را تکفیر کرد.

با تضعیف کاتولیک ها و مسیحیان سنتی صهیونیست ها بهتر می توانستند اهداف شوم خود را در ممالک مسیحی دنبال کنند و به این سبب جریان مسیحیت تبشیری راه اندازی شد که در آن هیچ قید و مرز اخلاقی معنایی ندارد. 

کلیساهای مجازی و ماهواره ای که مشتی عیاش بی سر و پا مجریان آن هستند برای تعطیلی کلیساهای سنتی به وجود آمدند و کتاب مقدس با روش تفسیری تبشیری نیز با این هدف ساخته و پرداخته شد. در روش تفسیری تبشیری ها استناد به متن برای بی حرمتی و تقدس زدایی از مقدسات مسیحیت سنتی انجام می شود که این  خود مبین مشی صهیونیستی بودن آن است. 

برای نمونه  تبشیری ها متن کتاب مقدس را به گونه ای تفسیر می کنند که حضرت مریم(س) مورد تهمت و توهین قرار گیرد درحالی که در مسیحیت سنتی حضرت مریم شانی همچون حضرت عیسی(ع) دارد.

مسیحیان تبشیری تا آنجا پیش رفته اند که کلیسای سنتی را برای  عدم حمایت از صهیونیزم گناهکار پنداشته و ان را دعوت به توبه می کنند. این مباحث خود مبین این امر است که جریان تبشیر برای از بین بردن مسیحیت سنتی ساخته شده و مسامحه و مماشات آن از بی بند و باری اعضا نیز بر این مبنا شکل گرفته است. در فرقه هایی که تنها اهداف و اغراض سیاسی و دنیوی محوریت دارد مرزهای اخلاقی جایگاهی ندارد چراکه هرزگی خود عاملی برای جذب و مهره سازی آن ها می باشد.

در حقیقت فرقه هایی مانند مسیحیت تبشیری با آزاد گذاشتن افراد در هوسرانی سعی دارند تا اهداف اصلی خود را دنبال کنند. در مجموع مسیحیت تبشیری به واسطه باز گذاشتن محدوده های عیاشی، راه اندازی کلیسای مجازی، توهین به مقدسات مسیحیان سنتی، تحریف معنوی کتاب مقدس به واسطه تفاسیر صهیونیستی، تحقیر و تمسخر مسیحیان سنتی قصد از میان برداشتن آن را دارد و هرگونه سهل انگاری در این امر توسط سنتی ها زوال آنان را تسریع خواهد بخشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی