رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه مهر ۱۴ ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ق.ظ

جریان تبشیر از ضدیت با مسیح تا بندگی یهود

رهپویان هدایت: رویکرد یهودستیزانه در مسیحیت سنتی موجب نزاع های بسیاری بین یهودیان و مسیحیان سنتی شده بود تا جایی که در برهه ای از زمان، فروش زمین به یهودیان طبق قوانین کلیسای سنتی گناه محسوب می شد. یهودیان صهیونیست برای خروج از این فضا جریانی به نام مسیحیت تبشیری را ایجاد کردند تا به این وسیله حامیانی مدافع یهود در بین مسیحیت سنتی پیدا کنند.

جریان تبشیر به نفی کامل رسوم و ظواهر مسیحیت سنتی پرداخت و تنها کتاب مقدس را منبع شناخت معرفی کرد. در حقیقت جریان تبشیر با محدود کردن مسیحیت سنتی به کتاب مقدس، فرقه ای ایجاد کرد که دیگر یهود به عنوان دشمن مسیح شناخته نمی شد و اتفاقا باید پیشگویی های تورات در ارتباط با آن ها محقق می گشت.

طبق باور مسیحیان صهیونیزم، یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین آورده شوند و از رودخانه نیل تا رودخانه فرات به در اختیار آنان درآید. مسیحیان صهیونیزم می پندارند یهودیان باید دو مسجد «اقصی» و «صخره» در بیت المقدس را منهدم کنند و به جای این دو مسجد مقدس مسلمانان، معبد بزرگ یهود را بنا نمایند. (از سال ۱۹۶۷.م تا به حال دو مسجد اقصی و صخره در بیت المقدس بیش از صد بار مورد حمله یهودیان و مسیحیان صهیونیست قرار گرفته است).

محور الهیات مسیحیت صهیونیستی بر اساس عقیده به بازگشت مجدد یهود به سرزمین موعود قرار گرفته و بنابراین آنها به دعا و تقویت یهودیان می پردازند.(خداوندی که بنی اسرائیل را متفرق نمود دوباره آنها را جمع می کند )(6 ـ 1 : 40 کتاب دوم تورات) (10 : 31 ارمیای نبی، 12 ـ 11 : 11 اشعیا)

امروزه آمریکا از جمله مهمترین مدافعان صهیونیزم محسوب می گردد چنانچه در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۸ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)، در هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی که فلسطینیان آن را یوم النکبه (روز مصیبت و بدبختی) می نامند، به دستور «دونالد ترامپ» سفارت ایالات متحده آمریکا به بیت المقدس انتقال یافت.

«ترامپ» در سخنان خود گفت: «این اتفاق باید سال ها پیش رخ می داد» و ادعا کرد: «انتقال سفارت، بزرگ ترین امید ما برای برقراری صلح در منطقه است!». وی برای ابراز خوش خدمتی خود به صهیونیست های یهودی و مسیحی، به خیال خام خود طرح معامله قرن یا همان کلاهبرداری قرن را مطرح کرده است. اعلام پایتختی بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتخانه آمریکا و طرح معامله قرن، بیش از آنکه متأثر از سیاست خارجی و منافع آمریکا باشد، عمدتاً بعد دینی دارد؛ زیرا این کار خواسته اونجلیکال های آمریکایی یا همان مسیحیان بنیادگرا و صهیونیست آمریکاست.

امروزه مبلغان مسیحیت تبشیری فارسی زبان نیز سالی چندبار در سرزمین‌های اشغالی حاضر می گردند و برای آنان دعا می کنند. در واقع هدف اصلی این مهره ها از سفر به فلسطین اشغالی و ارتباط شان با آن ها این است که مشی و نقشه های راه را از صهیونیست ها دریافت کرده و طبق آن عمل کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی