رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

با شروع دوره ریاست جمهوری جوبایدن در آمریکا، اوانجلیست‌های آمریکایی در مسیر رسوایی قرارگرفته و بخشی از اخبار امروز مسیحیان به تخریب و تضعیف کشیشان تبشیری حامی ترامپ اختصاص پیداکرده است.

حضور بایدن در روزهای آغازین ریاست جمهوری درکلیسای کاتولیک دی‌سی در واشینگتن توجه عمومی مردم آمریکا را جلب کرد. مقید بودن وی به حضور مستمر در برنامه‌های هفتگی کلیسا و استفاده حرفه‌ای از ادبیات کتاب مقدس در اظهاراتش، فعالیت‌های مذهبی ترامپ در اوایل دوره حضورش در کاخ سفید را برای مردم آمریکا یادآوری کرد.

این قبیل اقدامات مذهبی بایدن در جایگاه ریاست جمهوری، تحرکات مذهبی اوانجلیست‌های سفیدپوست حامی ترامپ در کاخ سفید را در اذهان عمومی زنده کرد و نتیجه آن، شدت گرفتن تنفرشان از مسیحیان اوانجلیستی شد.

بسیاری از کشیشان اونجلیستی که بارها ادعای نبوت کرده بودند ترامپ همچنان رئیس‌جمهور آمریکا باقی خواهد ماند، امروز در میان مردم حاضر نمی‌شوند و هیچ جوابی برای اظهارات دروغین شان ندارند. سکوت مغرضانه آنان باعث عصبانیت مردم آمریکا شده است.

امروز مطالبه‌گری از حامیان ترامپ یک معضل آشکاری برای کشیشان اوانجلیستی شده است. مردم، علاوه بر انتظار پاسخگویی کشیشان اوانجلیستی، خواستار برکناری آنان از مذهبی‌شان شدند. یکی از مطالبات مردم آمریکا از آنان این است که تمامی امتیازات و منافعی که از دوره ترامپ در اختیار کشیشان اوانجلیستی قرارگرفته، باید پس گرفته شود.

به‌عنوان نمونه، به دلیل حمایت‌های همه‌جانبه فرانکلین گراهام کشیش برجسته اوانجلیستی از شخص ترامپ و اقداماتش، طوماری را با امضا 24000 نفر تهیه‌کرده‌اند، که در آن خواستار عزل سمت و اخراج وی از انجمن بیلی گراهام شده‌اند.

برخی از کشیشان سیاه‌پوست اوانجلیستی برای فرار از این مخمصه، به حمایت علنی از بایدن پرداخته و با نادیده گرفتن تمام امتیازات و منافعی که در دوره ترامپ نصیب آنان شده بود، امروز به بدگویی از وی مشغول شده و به تمجید از اقدامات مذهبی بایدن پرداختند.

کشیشان سفیدپوست اوانجلیستی تمام سعی و تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند شاهد موفقیت ترامپ در انتخابات 2020 باشند که با پیروزی بایدن، همه برنامه‌ها و سیاست‌هایشان نقش بر آب شد. اوانجلیست‌های حامی ترامپ، پیش‌بینی اتفاقات امروز را کرده بودند. بارها در حضور طرفدارانشان، شروع یک دوره سخت و محدود را به مسیحیان اوانجلیستی گوشزد کرده بودند.

سکوت حامیان ترامپ بعد از حمله به کنگره، تنفر و انزجار عمومی مردم آمریکا را به‌شدت افزایش داد و با شروع دوره ریاست جمهوری بایدن، بستر انتقام‌گیری و مطالبه جویی مردم از اوانجلیستها ایجاد شد و امروز برای آنان مسلم شده است که مسیحیان اوانجلیستی به فکر برقراری صلح و آرامش در ایالات‌ متحده نیستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی