رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۱۴ ۱۴۰۰، ۰۲:۴۷ ب.ظ

دادخواهی نامشروع دراویش با پوشش حقوق بشر

رهپویان هدایت: امروز مبانی کلی حقوق بشر مورد سوءاستفاده جریان‌ها و فرقه‌های انحرافی در اقصی نقاط جهان قرارگرفته است. تفاسیر شخصی و برداشت‌های ابداعی از قوانین سراسر ایراد حقوق بشر، بستری برای مطالبه گری نامشروع و غیرعادلانه فرقه‌های فراهم در مجامع بین‌المللی را فراهم نموده است. روسا و مقامات بین‌المللی هم به‌ناچار برای حفظ وجاهت تشکیلات و سازمان‌های بین‌المللی سعی می‌کنند، به‌ظاهر هم که شده از حقوق نداشته آنان حمایت کنند.

این روزها تحرکات جریان دراویش خارج از کشور را می‌توانیم به‌عنوان مصداق بارز این موضوع در نظر گرفت. همانطورکه قبلاً گفتیم دراویش فرقه نعمت الهیه با ایجاد یک دفترخانگی به‌ظاهر تشکیلات اداری، خود را در زمره حقوقدانان بشری به کشورهای بیگانه و معاند معرفی می‌کنند.

 در این مجال قصد داریم برخی از مبانی حقوق بشری را که مورد سوءاستفاده جریان دراویش   فرقه نعمت الهیه قرارگرفته را به‌صورت مختصر بیان نماییم.  

 با توجه به ماده 18میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی مصوب 1968، دراویش فرقه نعمت الهیه، این حق را برای خود قائل هستند که اجرای مراسم‌های خانقاهی و آزادی ابراز باورهای مسلک درویشی در سطح جامعه ، به‌هیچ‌وجه نبایستی کنترل و محدود شود. ازنظر قوانین حقوق بشری، این حق برای دراویش داعشی فرقه نعمت الهیه در نظر گرفته‌شده است تا بتوانند بی‌نظمی و آسایش سلب شده جامعه را که به وجود آوردند، به‌راحتی در جوامع بین المللی کتمان کنند.

دراویش فرقه نعمت الهیه با سوءاستفاده از ماده 19 همان میثاق بین‌المللی، براین باور هستند که هیچ‌کسی حق ندارد از آموزه‌ها و مسلک انحرافی فرقه‌ای‌شان جلوگیری نماید و مسئولیت بی‌احترامی به حیثیت جامعه و از بین بردن اخلاق عمومی را به آنان حتی تذکر بدهد.   

 ازنظر روسای فرقه نعمت الهیه، افرادی که با ایجاد ناامنی و آشوب‌آفرینی در جامعه خون فرزندان این سرزمین را پایمال کردند، نبایستی در محاکم قضایی رسیدگی شوند. ازنظر ماده 14 میثاق بین‌المللی، آنان بی‌گناه بوده و محاکمه و صدور حکم مجازات برای آنان کاملاً غیرعادلانه محسوب می‌شود.

هزاران مورد از این سوءاستفاده‌های حقوق بشری در رسانه‌های وابسته به جریان دراویش منتشر می‌شود که این تنها بخشی از مواضع خصمانه دراویش فرقه نعمت الهیه است. برخی از  روسای  مجامع بین‌المللی کشورهای بیگانه،بارها به مطالبه گری های نامشروع دراویش پاسخ مثبت داده و به‌صورت صوری از آنان حمایت می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی