رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه دی ۱۱ ۱۴۰۰، ۰۱:۲۲ ب.ظ

لاف در غریبی/ طاهری و ادعاهای واهی

 رهپویان هدایتبه این کلمات دقت کنید: اینها کلماتی هستند که سرکرده فرقه حلقه در مصاحبه خود با تلویزیون سعودی انگلیسی به کار می‌برد: طب‌های مکملِ فرادرمانی، سایمنتولوژی، کیهان‌شناسی شعوری، موجودات غیر ارگانیک، اینتریونیورسالیزم، ساینس‌فکت و...

سرکرده عرفان دروغین حلقه که چندی قبل از کشور گریخت با حضور در برنامه یک شبکه ماهواره ای به بیان ادعاهایی گزاف، بی سند و دروغین روی آورد. محمد علی طاهری که در برنامه ای یک طرفه لاف در غریبی می زد و مدعی بود که هیچ فرد و یا گروهی یارای تقابل علمی با وی را ندارد در این برنامه چندین ادعا مطرح کرد که به بررسی این ادعاها می پردازیم.

او در ابتدا عنوان می کند که سابقه عرفان حلقه بیش از 40 سال است!! یعنی زمانی که نامبرده حدود بیست سال سن داشته است عرفان حلقه را تاسیس کرده و آن را به نوعی ثبت نموده است! ادعایی که تا به حال عنوان نشده بود و وی همواره از دهه 80 به عنوان شروع دوره عرفان دروغین حلقه نام می برد.

سرکرده فرقه حلقه همچنین مدعی شده است که موسسه کازمواینتل در حال حاضر زیر نظر او و در کشور کانادا مشغول کار پژوهشی است و مورد تایید کشور کاناداست! اما بررسی سوابق شرکت ها و موسسات ثبت شده در کانادا نشان می دهد که آکادامی طاهری، موسسه کازمواینتل و دیگر اسامی پر طمطراق و دهان پر کن بکار رفته توسط طاهری هیچ ارتباطی با مراکز علمی و تحقیقاتی معتبر در این کشور ندارد.

طاهری در بخشی از گفتگو با رسانه ای ضد دین و تفرقه انداز می گوید: «طب‌های مکملِ فرادرمانی، سایمنتولوژی، کیهان‌شناسی شعوری، موجودات غیرارگانیک، اینتریونیورسالیزم، ساینس‌فکت مجموعه گسترده‌ای از دانش‌های جدید است.»!! اما این سرکرده فرقه دروغین هیچ روش علمی و قابل سنجش در این موضوع ارائه نداده است. وی هیچ توضیحی متکی بر علم یک پدیده در جهان را ارایه نمی‌دهد و مشخص است که هیچ‌کدام از این موارد در چارچوب «نظریه علمی» قرار نمی‌گیرد و قابل اثبات نیست.

همچنین این ادعا که؛ عرفان حلقه از چالش‌های تخصصی سربلند بیرون آمده، کاملا خلاف واقعیت است. با نگاهی به کتاب‌ها و ادعاهای عرفان حلقه به خصوص در حوزه‌هایی همچون فیزیک، کیهان‌شناسی، روانشناسی و  می‌توان به نمونه‌هایی از اطلاعات غلط و گمراه‌کننده‌ که توسط این گروه تبلیغ می‌شود دست یافت که همه و همه بیانگر بی مبنایی فرقه حلقه و سخنان طاهری است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

عرفان حلقه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی