رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه فروردين ۲۵ ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲ ب.ظ

دفتر دروغ سازی جریان تبشیر، شعبه لندن

رهپویان هدایت: سازمان‌های تبشیری یکی از بازوهای اجرایی سیاست‌های اردوگاه صلیبی هستند که با ظاهر پوشالی و توخالی، اسم سازمان و یک تشکیلات بزرگ را یدک می‌کشند. سازمان‌های تبشیری بر اساس تکالیف دیکته شده از سوی سیاستمداران صهیونیستی فعالیت خود را پیش برده و هیچ اختیار و اراده مستقل و آزادی در نحوه مدیریت آنان دیده نمی‌شود.

 سازمان ماده 18 یکی از سازمان‌های تبشیری فارسی‌زبان در لندن است که مطیع تمام‌وقت اردوگاه صلیبی است. این دفتر کوچک به‌ظاهر سازمان، درزمینه مسائل حقوق بشر و اقلیت‌های مذهبی، امروز به یک دستگاه دروغ سازی تبدیل‌شده و تلاش می‌کند ساختار و تشکیلات نداشته خود را برای جریان تبشیر بزرگ و مؤثر نشان بدهد. در این مجال چند نمونه از فعالیت‌های این دفتر را به‌صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

 امروز سرپرست تحمیلی دفتر کار ماده 18، بر اساس اظهارات دروغین فعالان جریان تبشیر و اخبار غیر مستند به خبرسازی‌های جعلی مشغول شده است. سرپرست این سازمان که مدعی اشراف بر مسائل حقوقی و قانونی دارد، بدون ارائه هیچ‌گونه مدارک و مستندات مثبته و کافی، به تولید اخبار حقوق بشر می‌پردازد.

در ادامه، با تولید اخبار جعلی، نوبت به تحلیل‌های تخیلی و برداشت‌های شخصی وی می‌رسد. بخش عمده اخبار منتشرشده از سوی سازمان ماده 18، حاصل تراوش‌های ذهنی سرپرست معلوم‌الحال این دفتر است که بر اساس موازین و قوانین حقوق بین‌الملل، کاملاً موهوم و جانب‌دارانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی برای خودنمایی و اثبات خوش‌خدمتی‌هایش، نظریات و تحلیل‌های بی‌مایه خود را به سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی ارائه می‌دهد. تبعاً آنان هم برای تشویق و ادامه اقدامات جاهلانه وی، بخش جزئی از این اباطیل را در رسانه‌های فضای مجازی‌شان منتشر می‌کنند که مورد خوشحالی و ایجاد انگیزه مضاعف در او می‌شود.

امروز این سازمان پوشالی، به‌قدری در جریان تبشیر به‌قدری بزرگ جلوه داده‌شده که فعالان این جریان در اقصی نقاط جهان، بدون ذره‌ای توجه و بررسی لازم، بر اساس خط دهی‌های اشتباه این دفتر فعالیت تبشیری می‌کنند.

به‌عنوان نمونه، با دستورات این دفتر، در کشورهای اروپایی، تجمعات چندنفره در میادین بزرگ شهر برگزار می‌کنند تا بتوانند از امتیازات قانونی و تسهیلات کشور پذیرنده مهاجرین، استفاده کنند لکن حسب اخبار منتشرشده در صفحات شخصی‌شان، اکثریت اعضای شرکت‌کننده در این تجمعات با خطر جدی اخراج و دیپورت از کشور پذیرنده مواجه شده‌اند.

در آینده زوایای بیشتری از فعالیت های خصمانه این دفتر، بیان خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی