رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۱۲ ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

مخالفت دبیر کل جامعه آشوریان با فعالیت های تبشیری

نماینده جامعه آشوریان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات رسانه ملی برای نمایش همزیستی مسالمت آمیز ادیان درایران گفت: ما در ایران نه فیلم بازی می‌کنیم و نه برنامه‌ای داریم و نه یک شوی تلویزیونی در این زمینه داریم بلکه تنها واقعیت را می‌خواهیم به گوش و به چشم مخاطبان جهانی برسانیم.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت یوناتن بت کلیا نماینده مجلس شورای اسلامی و نماینده جامعه آشوریان در گفت‌وگو با دیده‌بان در این باره توضیح داد: همبستگی اقوام و ادیان مختلفی که درایران باهم زندگی می کنند باید بصورت نمایشگاه های خیلی بیشتر از آنچه که اکنون وجود دارد برپا شود، چون قانون اساسی کشورمان ، قانونی است که به اعتقاد من در دنیا بی نظیر است زیرا تنها قانونی است که اعلام می نماید همه مردم ایران، همه اقوام ، باهم برابر هستند و در کنار هم با برادری و اخوت زندگی می کنند.

 

وی افزود: ماهم که جزو ادیان توحیدی و ابراهیمی هستیم در همین نمایشگاه ها و بر روی همین تابلو ها نشان دهنده این هستیم که با چه آزادی کاملی و درچه شرایط مساعدی در ایران هستیم. بطوریکه مراسم و آئین و سنن خودمان را به نحو شایسته ای اجرا می نمائیم.زمانی که این موارد از این طریق انعکاس داشته باشد، بهتر بخواهم بیان کنم انعکاسی جهانی داشته باشد که متأسفانه صداوسیمای ما مقداری در این زمینه ضعیف عمل نموده و اگر این آثار نمایشگاهی را در شبکه های بروز مرزی که داریم بتوانند پخش نمایند این خود بهترین جواب برای یاوه گویان و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی است و در این حال نمی توانند حرفی بزنند که حقوق ادیان در ایران دارد پایمال می شود.

 

این نماینده اقلیت‌ها در مجلس اظهار کرد: زمانی که احمد شهید [گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در مورد ایران] که به اعتقاد من ارزش کمترین ها را هم ندارد، این فرد کشور ما را محکوم می نماید و اولین بندی که در آن کشور ما را محکوم می نماید حقوق اقلیت ها است. همچنین این فرد هیچ گونه شناختی از اقلیت ها، من اطمینان دارم که ندارد.من یک بار ایشان را در ژنو دیدم و گفتم که شما هیچی در این زمینه نمیفهمی و نمی دانی که اقلیت و اکثریت چیست. ما همیشه در ایران فریاد خود را بر این اساس که اقلیت نیستیم بیان نموده ایم و همه با هم برابریم و من یک ایرانی آشوری هستم، ایرانی ارمنی ، ایرانی کلیمی، ایرانی زرتشتی و... هستند.

 بت کلیا در پاسخ به این پرسش که هدف سازمان‌های بین‌المللی در محکوم کردن ایران پیرامون حقوق اقلیت‌ها چیست توضیح داد: جالب است که در شرایطی که در دنیا تنها نقطه ای که امن ، همین کشور ما است. حالا همین ایران را محکوم می نماید به عدم رعایت حقوق ما در کشورمان یا اینکه در کنگره آمریکا طرحی داده می شود که حقوق مسیحیان در ایران پایمال می شود. بهتر است بیان و ببینند و چشمان خود را باز نمایند و این همبستگی میان رهبران اقلیت های دینی (زرتشتی-مسیحی- ارمنی- کلیمی- مسلمان و...) را از نزدیک شاهد باشند و بعد چنین حرف‌هایی را در این زمینه بزنند.

 

وی گفت: انتظار من از رسانه ها این است که بیشتر در این زمینه ها اقدامات و حرکت هایی انجام بدهند که به نفع مملکت باشد و از این طریق حقایق را هر چه بیشتر نشان بدهند، ما در اینجا نه فیلم بازی می‌کنیم و نه برنامه ای داریم و نه یک شوی تلویزیونی در این زمینه داریم بلکه تنها واقعیت را می‌خواهیم به گوش و به چشم مخاطبان جهانی برسانیم.

 

دبیر کل جامعه آشوریان با تاکید بر اینکه حقوق اقلیت‌ها در ایران رعایت می‌شود اضافه کرد: زمانی که یک عکاس مسلمان زحمت می‌کشد و در مراسم مختلف ما در کلیسا عکس تهیه می کند و همین عکس ها را تبدیل به کتابی می نماید و بر آن شرحی نوشته می شود ، خود این می تواند تأثیر زیادی داشته باشد هم در دید هم میهنانمان که برخی از آنها شاید شناخت زیادی از ادیان ابراهیمی ندارند و برای افرادی که در خارج از مرزهای ایران قرار دارند، می تواند ببیند که یک کلیسا در ارومیه برای قرن اول مسیحیت است و از قدیمی ترین کلیساهای جهان است و با کلیسای کلن سوخته آلمان درحال رقابت است. در این رابطه من هم امیدوارم که رسانه ها موفق باشند و ما برای تشکر از همه گروه هایی که برای همبستگی و آرامش مردم تلاش می کنند طلب موفقیت داریم.

 

وی همچنین تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان برای نشان دادن حمایت خود از مسیحیت تبشیری فضاسازی رسانه‌ای دانست و عنوان کرد: یکی از مواردی که در دنیا وجود دارد و مخالفت های زیادی را بدنبال دارد وجود تبشیری است که بخواهد مردم یک منطقه را تغییر دهد.وقتی که بنده رضایت ندارم که فرزند من مسلمان شود طبیعتا من هم نباید یک مسلمان را مسیحی نمایم. دراکثر دنیا همه افرادی که عاقل هستند از مسئله تبشیر دوری می کنن. مسیحیت بر مبنای تبشیر بوجود آمده است و این تبشیر برای فردی است که دین ندارد و برای آن فردی است که خدا را نمی شناسد یعنی همان کسانی که بی دین و بی ایمان هستند، آنها باید تیشیر شوند.

 

وی افزود: اجداد من، آشوریان اولین ملتی بودند که با پای پیاده مسیحیت را پذیرفتند و از امپراطوری ایران با پای پیاده به چین و هندوستان رفتند و مناطق دیگر و آنها را تبشیر مسیحیت نمودند و این در خصوص افراد بی دین بود.

 

بت کلیا در پایان اظهار داشت: امروز اگر بنده بیام و یک فرد مسلمان را که دین دارد را بخواهم تبشیر نمایم این تبشیر واقعی نیست و این یک حرکت تشنجی، ناامنی، ناشایست است.اتفاقات مختلف باید بر اساس احترام متقابل باشد.عیسی مسیح (ع) آموخته است که همسایه خود را مانند خود دوست بدار و زمانی که چنین باشد باید به اعتقادات وی هم احترام بزارم که ایشان هم برای من چنین احترامی را قائل شوند و اگر این احترامات دوجانبه نباشد هیچ جایی نخواهیم داشت. صد درصد بنده مخالف هرگونه تبشیری هستم ، بنده خودم نوه یک روحانی هستم ، پدربزرگ بنده روحانی بوده اند و از همان زمان اعتقادات آنها چنین به ما آموزش داده است که تبشیر باید برای فردی باشد که خدا را نمی شناسد./ موسسه راهبردی دیده بان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۰ صادق رحمانی
آقای بت کلیا قبل از این هم مخالفت خودشو نشون داده بود اما کاش می شد د مجلس با کمک نماینده های اقلیت ها از جمله همین آقای بت کلیا قانونی برای فعالیت این گروه های تبشیری مثل مسیحیت و بهائیت و غیره تصویب کرد
واقعا این آدمی که این طور نسبت به اسلام حرف میزنه تو مجلس چی کار می کنه؟
فکر کنم مسیحیان خوش بین تری نسبت به اسلام وجود داشته باشن برای حضور در مجلس شورای اسلامی!!!
پاسخ:
دوست عزیز تایید نظر شما به منزله قبول داشتن آن از سوی ما نیست اما به نظرم شما هم بدبینانه دارید صحبت می کنید در این گفت و گو صحبت خاصی علیه دین از سوی آقای بت کلیا مطرح نشده است پیشنهاد می کنیم کمی عینک خوشبینی هم بر صورت بگذارید و از پشت آن به قضاوت بپردازید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی