رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۹ ۱۴۰۰، ۰۳:۵۱ ب.ظ

شیخ محمود حلبی: بهائیان برادران ما هستند

 

رهپویان هدایت: فرقه های تشکیلاتی توسط سازمان های جاسوسی راه اندازی می شوند تا جامعه هدف مقابل را دچار تزلزل و مناقشه آراء نمایند. در این بین، چنین سازمان هایی واقف به این امر می باشند که با راه اندازی فرقه، طیف های آگاه بسیاری به مخالفت و مقابله با آن مبادرت خواهند کرد و از این رو جریان های ضد فرقه ای را نیز خود راه اندازی می کنند.

این فرایند موجب می شود تا فرقه تشکیلاتی با جریان های منتقد به صورت همسو عمل کنند و علی رغم ادعای مخالفت، هر دو در راستای اهداف شبکه جاسوسی گام بردارند. در حقیقت با این شیوه، اعضاء فرقه و منتقدان آن ها هر دو زیر مجموعه یک شبکه قرار می گیرند و مشغول مجادلات بیهوده با یکدیگر می شوند. همچنین با این ترفند، ناقدان فرقه به گونه ای مدیریت می شوند که خطر جدی برای آن نداشته باشند و اتفاقا به عنوان محافظ آن عمل نمایند.

نمونه بارز این مسئله در بررسی فرقه ضاله بهائیت با انجمن منحله حجتیه مشاهده می شود. عملکرد و مبانی فکری انجمن منحله حجتیه که مدعی مبارزه با بهائیان است نشان می دهد این جریان نه تنها خطر جدی برای این فرقه ضاله محسوب نمی شود بلکه با وارونه نشان دادن حقایق و خلط اولویت ها ظرفیت جامعه مذهبی را صرف امور بیهوده می کند.

اخیرا یکی از اعضاء سابق انجمن ضاله حجتیه در یکی از مصاحبه های خود اذعان کرد که شیخ محمود حلبی معتقد بود بهائیان در سطوح متوسط برادران او هستند!!!! با این وصف انجمنی ها که موسس آن ها عهد برادری با بهائیان دارد چگونه می توانند مدعی مقابله با بهائیان گردند.

در واقع انجمنی ها نقش محافظ و ضربه گیر را برای بهائیان دارند و از آنجا که وجود بهائیت برای ادامه فعالیت های آنان ضروری است به هیچ عنوان رضا به اضمحلال کامل آن نمی دهند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی