رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
بسیج در منظومه فکری و عملی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدّ ظله‌العالی) جایگاه و ارزش والایی دارد تا آنجا که بنیانگذار انقلاب اسلامی به پشتوانه آن "امید تشکیل حکومت بزرگ اسلامی" را داشتند و ولی امر مسلمین جهان نیز آن را "حقیقتی شبیه افسانه‌ها" معرفی کرده‌اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام(ره) است. مجموعه مخلصی که امام(ره) با درایت و هوشمندی جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی پایه‌گذاری کردند.

بسیج درخت پاک و تنومندی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام(ره) غرس شد و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی) به‌عنوان زمامدار امت اسلام، به‌ شایستگی از این گوهر گران‌بها حفاظت کرده‌اند.

مجموعه‌ای ایثارگر و بی‌ادعا که هدف خود را رضایت خداوند متعال قرار داده است و در تمامی میدان‌ها اعم از جهاد و مبارزه میدانی، سازندگی، علمی، فرهنگی و ... آماده جانفشانی و گذشت هستند.

در واقع بسیج همچنان برای دنیاپرستان حریص، واژه‌ای شناخته شده نیست؛ چرا که تربیت‌یافته بسیج دنبال نام و نشان و ثروت نبوده و در مکتب یک بسیجی مداوم اذان شهادت و رشادت سَر داده می‌شود.

بسیج سابقه خود را در قیام و بیداری قوم حضرت موسی(ع) علیه فرعون و لبیک اصحاب پابرهنه و فقیر صفّه به دعوت پیامبر(ص) می‌داند و حضرت امام(ره) نیز  این نهاد پربرکت را با استفاده از چنین پیشینه‌های پرافتخاری تشکیل و سامان دادند.

از این‌رو است که بنیانگذار انقلاب اسلامی روحیه شهادت‌طلبی بسیجیان را فتح‌الفتوح نامیده و فرمودند: "به شما [بسیجیان] که با مبارزات خویش، روی ابرقدرت‌ها را سیاه کردید، درود می‌فرستم و در مقابل صبر و استقامت‌تان خاضع و خاشعم... اگر بند بند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده‌زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم."

ولی امر مسلمین جهان نیز بسیج را حقیقتی شبیه افسانه‌ها معرفی کرده و می‌فرمایند: "بسیج، حقیقت است؛ اما شبیه افسانههاست. بسیج برای جوانان شورآفرین است؛ برای دوستان امیدآفرین است؛ برای دشمنان بیم‌آفرین است."

بسیجیان امتحان‌های سخت خود را در حوادث ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و پس از آن در میدان‌های جنگ نرم و نیمه‌سخت پشت سر گذاشته و از تمامی آن‌ها سرافراز و پیروز بیرون آمده‌اند. 

به جرأت می‌توان مفهوم بسیج را با مفاهیمی مانند: انصار و مهاجران، اصحاب امام زمان(عج)، یاران حق، مرزبانان توحید، شیفتگان خدمت، تشنگان ولایت، پاسداران عدالت، جنود الهی و حزب خدا و منتظران ولی‌الله و رهروان امام خمینی (ره) مطابقت داد.

بسیجی لحظه‌لحظه زندگی خود را وقف اسلام، قرآن کریم، ولایت و انقلاب اسلامی می‌کند و در احیای تمدن نوین اسلامی نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.

باید افزود هر کجا که نیاز به حضور انسان‌های مؤمن و بی‌ریا است، بسیج میدان‌دار اصلی بوده و به هیچ گروه و سازمانی نیز وامدار نیست.

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، پایگاه حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری اینفوگرافیکی را درباره ویژگی‌های فرهنگ بسیجی در بیانات رهبر معظم انقلاب منتشر کرده که در زیر آورده می‌شود. برای دیدن اینفوگرافیک در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی