رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یک نویسنده آمریکایی در دانشگاه شیکاگو گفت: بنیادگرایی مسیحی بسیار خطرناک‌تر از تروریسم داعش بوده و شکل بدخیم و سرطانی مسیحیت محسوب می‌شود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، کاترین ام. والاس، نویسنده و استاد دانشگاه پزشکی نورث وسترن فینبرگ طی سخنانی در دانشگاه شیکاگو با انتقاد از رسانه‌های غربی در تبلیغ علیه خطر داعش و ترویج اسلام‌هراسی گفت: بنیادگرایی مسیحی بسیار خطرناک‌تر از تروریسم داعش بوده و شکل بدخیم و سرطانی مسیحیت محسوب می‌شود.

والاس که یک مورخ مسیحی می‌باشد در ادامه سخنانش گفت: بنیادگرایی مسیحی ریشه در شهرها و مناطق جنوبی آمریکا دارد. راست گرایی مذهبی به شکل معاصر، ریشه در احزاب مخالف جنوب دارد که با تبعیض و نژادپرستی همراه می‌شود.

او اضافه کرد: رادیکالیسم یا همان افراط‌گرایی از تفسیر تحت اللفظی انجیل گرفته شده؛ این درحالی است که در دنیای باستان هیچ کس انجیل را تحت اللفظی معنا نمی‌کرده و تفسیر تحت اللفظی انجیل یک جریان مدرن می‌باشد. مسیحیت بنیادگرا شکل بدخیم و سرطانی مسیحیت می‌باشد و چنین نقطه نظری می‌تواند نفرت و درگیری علیه بشریت ایجاد کند.

والاس در پایان اعلام کرد که دوست دارد نوشته‌هایش کاملا در اختیار همگان قرار بگیرند و او از تمامی مردم با پیشینه‌های مذهبی مختلف استقبال می‌کند./خبرگزاری رسمی حوزه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی