رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه فروردين ۵ ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ق.ظ

معرفی کتاب/ چرا از بهائیت برگشتم؟

خاطرات بهائی پشیمان شده به نام "مسیح‌اله رحمانی" در کتابی با عنوان "چرا از بهائیت برگشتم؟" توسط علی‌امیر مستوفیان در 184 صفحه گردآوری و نشر راه نیکان، آن را منتشر کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، علی‌محمد شیرازی به موجب دعاوی خویش در بین پیروانش، مهدی موعود(عج)، امام زمان و مظهر الهی نامیده شد. او فرقه‌ بابیه را به وجود آورد که بعدها به دو گروه ازلی و بهائیت تقسیم شد. بهائیان، میرزا حسین‌علی نوری معروف به بهاءالله را همان موعودی می‌دانند که علی محمد باب، ظهورش را بشارت داده بود.

تعلیمات میرزا حسین‌علی، مخصوصا توسط پسرش عباس افندی معروف به عبدالبهاء نشر داده شده‌اند. بهائیان درباره‌ خدا، پیامبر و امام عقاید گمراه‌ کننده‌ای دارند.

افرادی هم در دوره‌ای از زندگی خود فریب تبلیغات رنگارنگ و توخالی فرقه ضاله بهائیت را خوردند و پس از اطلاع از ماهیت فرقه، ضمن بازگشت به اسلام، به بیان خاطرات خود پرداختند که یکی از آن‌ها، "مسیح‌الله رحمانی" است.

رئیس سابق بهائیان بشرویه-از نخستین مناطقی که بهائیت را پذیرفتند- با مطالعه‌ آثار علمی، اسلامی و نیز بهایی و مقایسه‌ آن‌ها و گفت‌وگو با سران اسلامی و بهایی به پوچ بودن بهائیت و اصالت و خاتم بودن اسلام پی برد و مسلمان شد.

او در خاطراتش از علت بازگشت از فرقه ضاله بهائیت و گفت‌وگو با سران اسلامی و بهایی سخن می‌گوید که مجموعه آن‌ها با عنوان "چرا از بهائیت برگشتم؟" به اهتمام علی‌امیر مستوفیان جمع‌آوری شده است.

این کتاب به شش دوران از زندگی "مسیح‌الله رحمانی" در کودکی، جوانی، آشفتگی، هجرت از وطن، هدایت و خاتمه می‌پردازد.

رئیس پشیمان بهائیان بشرویه درباره هدف انتشار خاطرات خود می‌گوید: " محفل بهائی مشهد برای اینکه اعلام تبری‌نامه من روی بهائیان تأثیر بد نگذارد، ‌همه جا انتشار داد مسیح‌الله دیوانه شده است. برای اینکه جامعه بهائیت بداند دیوانه نیستم، این مختصر مطالب را نگاشتم تا بدانند هنوز هوشیارم. و غرض ثانوی از نوشتن این بود که به بهائیان اثبات کنم من با تحقیق و کنجکاوی پی به بطلان بهائیت برده‌ام؛ نه از روی هوی نفس و خودخواهی. دلیل این مطلب این است که من در بهائیت مقام داشتم."

او همچنین می‌نویسد: "خدا را بر بی‌غرضی خود شاهد می‌گیرم که هدفی جز روشن کردن افکار گم‌شدگان ندارم،‌ هدفم این است آنان که نمی‌دانند بیدار شوند و آنان که می‌دانند دست از تعصب خشک و بی‌دلیل خود بردارند."

مسیح‌الله رحمانی خطاب به دست‌اندرکاران فرقه ضاله بهائیت گفته است: " ای کارگردانان بهائیت از خدا بترسید و خلق خدا را در گمراهی نگاه ندارید. شما خود می‌دانید خبری نیست و بهائیت به وجود آمده دست بیگانگان خارجی است، پس بیائید بر خود و کشور عزیز خود رحم کنید. از دوئیت و جنجال مذهبی دروغین صرف نظر کنید و تنها قرآن را راهنمای خود قرار دهید."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی