رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۲۲ ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ

کتاب مظلوم‌نمایی یهود منتشر شد

کتاب مظلوم‌نمایی یهود که به قلم آیت‌الله علامه نجاح طائی به تألیف رسیده توسط انتشارات بین‌المللی دارالهدی لاحیاء تراث در 3 هزار جلد تجدید چاپ شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، کتاب مظلوم نمایی یهود (آیا بابلیان نصاری و مسلمانان یهودیان را قتل عام کرده‌اند؟) ترجمه کتاب لیال یهودیه هل ذبح البابلیون والنهاری و المسلمون الیهود است که از آن به عنوان سند رسوایی یهود می‌توان یاد کرد.

این کتاب ارزشمند که پیش از این در بیروت به چاپ رسیده بود، اکنون در قم توسط انتشارات بین‌المللی دارالهدی لاحیاء تراث در 3 هزار جلد تجدید چاپ شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

کتاب مظلوم نمایی یهود با قطع وزیری که در 256 صفحه به چاپ رسیده به موضوع اسلام و یهودیت توجه دارد.

علامه نجاح طائی این کتاب را به ساحت مقدس حضرت مریم عذراء، تقدیم کرده و در مقدمه نیز دلیل اهدای این کتاب را به این بانو، ظلمی که توسط یهودیان به حضرت مریم (ع) وارد شده عنوان کرده است.

براساس آنچه که مؤلف در پیشگفتار کتاب آورده است، این کتاب نخستین بحث و تحقیق پیرامون فاش‌سازی دروغ‌های یهودیان در مورد کشتارهای منتسب به بابلیان، مسیحیان و مسلمانان در حق آنان است.

کتاب مظلوم نمایی یهود، به تشریح جنگ‌های یهودیان با بابلیان، رومیان و مسلمانان می‌پردازد و اهداف آنان از این نبردها و علل و عوامل وقوع آن‌ها را شرح می‌دهد.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده است ادعاهای باطل یهودیان درباره سرزمین مقدسشان، مظلوم نمایی آنان در طول تاریخ، چندین برابر جلوه دادن کشته‌هایشان در جنگ‌های مزبور و به حق جلوه دادن اعتقادها و اقدام‌های تاریخی آنان را زیر سئوال برده و کذب بودن ادعاهایشان را ثابت کند.

وی در 12 باب به نقد عملکرد یهود پرداخته است. نگارنده در باب نخست نمونه‌هایی از خیانت‌های یهودیان و دروغ‌هایشان را در قرآن منعکس می‌سازد.

در باب دوم کفر یهودیان و کشته شدن پیامبران فراوان توسط آنان، دروغ‌هایی که به انبیای خود نسبت داده‌اند، ادعاهای کذبشان در مورد بیت‌المقدس، ادعاهای یهودیان در زمینه قتل عام قوم یهود به وسیله بخت النصر و اثبات کذب بودن ادعای آنان در این زمینه بیان شده است.

در باب سوم برخی اهداف پنهانی یهودیان در نقل قتل‌های خیالی یهودیان توسط رومیان و مظلوم نمایی آنان واکاوی و اهداف پشت پرده آنان در این موضوع مطرح می‌شود.

در باب چهارم و پنجم جنگ‌های پیامبر اسلام با یهودیان، صلح و پیمان نامه‌های آن حضرت با آنان، رابطه نبی اکرم با یهودیان بنی قینقاع و علت جنگ ایشان با آنان را می‌خوانیم.

در باب ششم دشمنی‌ها و توطئه‌های قوم بنی‌نضیر با پیامبر اسلام و برخورد رسول خدا با این قوم شرح داده شده است. باب هفتم به تأثیر یهودیان در برپایی جنگ خندق و عبرت‌های نبرد مزبور اختصاص دارد.

در باب هشتم غزوه بنی‌قریظه و دروغ‌های آنان در کشتار فراوان یهودیان توسط رسول خدا بیان شده و اهداف یهودیان از ذکر آمار بالای کشته‌شدگان خویش در این غزوه بررسی شده است. در باب نهم جنگ خیبر و جنگ‌طلبی یهودیان خیبر و حاصل این نبرد و مسأله فدک شرح داده می‌شود.

در باب دهم نقش یهودیان در گسترش اسرائیلیات، تأثیر آن بر عدم تدوین سنت نبوی و نقش آنان در تحریف معارف اسلامی تبیین شده است.

در باب یازدهم ادعاهای یهودیان در زمینه اسرای خویش در جنگ‌های صدر اسلام و اغراق آنان در این زمینه بیان می‌شود. در باب دوازدهم از منظری دینی و اجتماعی به ادعاهای یهودیان درباره بیگاری کشیدن از اسیران یهودی یا کشته شدن بی‌رحمانه آنان نگریسته شده و صحت و سقم این ادعاها بررسی شده است.

علاقمندان به تهیه این کتاب ارزشمند می‌توانند به انتشارات دارالهدی لاحیاءالتراث واقع در خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه همکف، پلاک 21 مراجعه کنند./فارس 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی