رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
نتیجه یک پیمایش در آمریکا نشان داده، زنان تحصیل‌کرده و زنان شاغل در مقایسه با دیگر اقشار اجتماعی و نسبت به یک دهه پیش به مراتب کمتر در کلیسا حضور می‌یابند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، بر اساس پژوهش‌های جدید مرکز تحقیقات Pew از تعداد زنان مسیحی که در مراسم عبادی کلیساها شرکت میکردند نیز در ده های اخیر کاسته شده است.

در اوایل دهه ۷۰ میلادی ۲۶ درصد از مردان و ۳۶ درصد از زنان به طور مرتب در مراسم عبادی کلیسا حداقل هفته‌ای یک بارشرکت می‌کردند. در اواسط دهه ۱۹۸۰ این شکاف ده درصدی به ۱۳ درصد رسید. در اواخر دهه ۸۰ از این شکاف کاسته شد.

واقعیت این است که در طی دهه های اخبر فارغ از مساله جنسیت، به طور کلی از تعداد آمریکائیهایی که خود را موظف به حضور مرتب در کلیسا می‌دانند کاسته شده است. در این میان زنان تحصیلکرده و زنان شاغل در مقایسه با دیگر اقشار اجتماعی و نسبت به یک دهه پیش به مراتب کمتر در کلیسا حضور می‌یابند.

بر اساس نتایج این تحقیق فقط ۲۲ درصد از مردان و ۲۸ درصد از زنان آمریکائی به طور مرتب در کلیسا حضور می یابند. زنان آمریکایی مسیحی که از تحصیلات عالیه برخوردا رشده‌اند تمایل کمتری به حضور در کلیسا نشان داده‌اند. در دهه هفتاد میلادی از هر ۱۰ زن، سه نفر در طیف سنی ۲۵ تا ۶۴ سال به طور تمام وقت در بیرون از منزل کار میکرد.

 اما اکنون ۵۰ درصد از زنان در گروه سنی مشابه شغل تمام وقت دارند. این امر یکی از دلایل مهم کاعش حضور مرتب زنان در کلیساست./ مرکز گفتگوی ادیان 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی