رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۲۲ ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ق.ظ

تشت رسوایی منافقین از بام آلمان افتاد!+سند

گروهک تروریستی منافقین برای تشویق پناه‌جویان حاضر در آلمان برای حضور در گردهمایی پاریس، وعده دادن گذرنامه آلمانی و امکانات دیگر به آن‌ها داد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، پس از آشکار شدن ماهیت پلید و تروریستی فرقه تروریستی منافقین، هر ساله از تعداد اعضای آن کاسته شده و بر جداشدگان افزوده می‌شود که این روند رو به رشد، تأثیر زیادی بر سیر فروپاشی منافقین داشته است.

اما ایفای نقش برای کشورهای غربی و برخی کشورهای عرب منطقه خلیج فارس باعث شده تا به هر شکل ممکن، از این گروهک تروریستی به‌عنوان دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند.

فرقه مورد اشاره برای حفظ حیات خود، تاکتیک اصلی فرقه‌ها برای جذب عضو یعنی "دادن وعده‌های پرطمطراق" را خیلی خوب به‌کار می‌گیرد. در این راستا گروهک تروریستی منافقین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و حتی پیش از آن با دادن شعارهای به ظاهر زیبا، سعی در کشاندن انسان‌های ناآگاه به گرداب فرقه‌ای را داشت.

تازه‌ترین مورد افشا شده، همین چند روز پیش در گردهمایی سالانه منافقین در پاریس فرانسه اتفاق افتاد که جمع‌آوری سیاهی لشکر از نقاط مختلف دنیا با دادن وعده‌های گوناگون، در شبکه‌های اجتماعی رسوایی زیادی برای منافقین به بار آورد.

هرچند فضای بسته و دیکتاتورمنشانه حاکم بر این گروهک تروریستی مانع از انعکاس واقعیت‌ها می‌شود، اما افشای گوشه‌ای از پشت پرده‌ حضور افراد، توسط برخی از فریب خوردگان در فضای مجازی بازتاب قابل توجهی داشت.

یکی از کاربران فیس‌بوک در این‌باره نوشته است: "درود دوستان، من چند روز است که توسط دوستانم می‌شنوم که افرادی به کمپ‌های پناهندگان ایرانی در آلمان مراجعه می‌کنند و پناهنده‌ها را دعوت به غذا و رستوران و تورهای خارجی رایگان و حال معلوم شده که برای تاریخ 7.7.2016 با اتوبوس این‌ها را به‌مدت چند روز خواهند برد به پاریس جهت دیدار و تجمع و هواداری مجاهدین خلق. به این پناهنده‌ها گفتند که سازمان مجاهدین خلق مجوز خروج از آلمان را گروهی گرفته و دولت و پلیس فرانسه و آلمان افراد داخل این اتوبوس‌ها را چک نخواهد کرد و وعده می‌دهند که سازمان مجاهدین خلق برای شما پاسپورت آلمانی خواهد گرفت با توجه به این‌که پناهنده‌ها به هیچ عنوان حق خروج از آلمان را ندارند، لذا دوستانی که در آلمان و فرانسه هستند و زبان و قوانین را خوب می‌دانند، اطلاع رسانی کنی."



تصویر پست در شبکه اجتماعی


نظرهای مخاطبین درباره پست منتشر شده


قابل پیش‌بینی بود که پس از حضور افراد فریب‌خورده در این گردهمایی، سوء‌استفاده‌های تبلیغاتی نیز آغاز شود؛ چنان‌که بی‌بی‌سی از قول رسانه‌های نزدیک به منافقین و برخی رسانه‌های عربی که به طور زنده نشست را گزارش می‌کردند، از حضور حدود یک‌صد هزار تن از هواداران فرقه رجوی در این گردهمایی خبر داده بود.

این در حالی است که محل برگزاری گردهمایی گروهک تروریستی نفاق حداکثر دو تا سه هزار نفر را در خود جای می‌دهد و از سوی دیگر تجربه سالانه نشان داده، منافقین با استفاده از تکنیک‌های تصویری جمعیت حاضر را بیش از واقعیت نشان می‌دهند.

خاطرنشان می‌کند، فرقه منافقین که در بحبوحه حوادث پس از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دست به ترور مسئولان و مردم می‌زد، چند سالی است که به جاسوسی، تخلیه تلفنی و خیانت روی آورده که این بار نیز عمقی بودن مسأله دشمنی تروریست‌های منافق با نظام اسلامی را آشکار می‌کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۵)

احسنت با خبرتون خیلی حال کردم از کجا این خبر ناب به دست آوردین به این تیم رصدتون بایدمرحبا گفت و خدا قوت
از مسئولین خدوم رهپویان هدایت درخواست دارم تا این خبر را در سطح وسیع بازنشر و پراکنده کنند تا به گوش جوانان ما برسد تا مبادا فریب این گروهک و امثال آن را بخورند و بدانند که وعده های آن ها فقط در باغ سبز است و سراب
نفرین خداوند بر شما دروغگویان .... منتظر باشید تا تازیانه انتقام بر سرتان فرود آید
خدا لعنت کنه این منافقین را که خون خیلی از جونای ما رو بیگناه ریختن اینا فکر کردن دوباره دهه 60 شده که دارن رجز می خونن الان اگه نگاهشون به ایران بیفته بچه هامون اشرف و مشرف کلا محو میکنن
الِکی میگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی