رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه فروردين ۸ ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

سیاست اسلام‌هراسی در باور مسیحیت صهیونیستی(1)

رهبران گروههای مسیحیت صهیونیستی افراطی در سالهای اخیر با شیبی فزاینده به مقدسات اسلامی حمله کرده و به‌صورت علنی و بیپروا بدترین توهینها و ناسزاها را نسبت به اسلام روا داشته‌اند؛ اما به خاطر حمایتهای دولت آمریکا هرگز مورد بازخواست قرار نگرفته‌اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، سلسله توهینهای غرب به اسلام از کاریکاتورهای چاپ شده در روزنامه دانمارکی "یولند پستن" در 30 سپتامبر 2005 و بعد در فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، جمهوری چک، هلند، نروژ و سوئیس و بازنشر آن در سال 2008 در نشریات اروپایی و 2012 در فرانسه گرفته تا فیلم توهینآمیز «فتنه» توسط گرت فیلدرز نماینده دانمارکی، توهین سربازان امریکایی به قرآن و قرآن‌سوزی در افغانستان و عراق، مورد توهین استیون هاپر نخست وزیر کانادا به اسلام در 9 سپتامبر 2011 در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CBS ، پخش جزوات با مضامین توهین به پیامبر(ص) و امام خمینی(ره) در دبیرستانهای ایالات متحده که در شهر سانتیاگو در اکتبر 2011 رسانهای شد، توهین پاپ در سخنرانی خود در 12 سپتامبر 2012 در دانشگاه رگنزبرگ با نقل قول از مانوئل دوم امپراطور بیزانس تا توهین به ساحت پیامبر اسلام در کلیپ تبلیغی فیلم سخیف "معصومیت مسلمانان"، همه وجه مشترک دارند.

در عقبه همه آن‌ها گروههای مسیحیت صهیونیستی افراطی وجود دارند که رهبران آنها در سالهای اخیر با شیبی فزاینده به مقدسات اسلامی حمله کردهاند، اما نوع توهین صهیونیستهای مسیحی آمریکایی کاملا متفاوت است. آن‌ها علنی و بیپروا بدترین توهینها و ناسزاها را نسبت به اسلام روا داشته، ولی به خاطر حمایتهای دولت آمریکا هرگز مورد بازخواست قرار نگرفته‌اند.

مسیحیان صهیونیست سعی میکنند تا دشمنی خود با اسلام را دشمنی دائمی مسیحیت با اسلام معرفی کنند و آن را ریشه-دار در نزاعهای عمیق مذهبی بدانند. مسیحیت صهیونیستی با تقدیس رژیم صهیونیستی مسأله را به یک امر قدسی بدل کرده و در واقع نزاع اصلی را بین مسیح و ضد مسیح معرفی میکند.

در همین راستا مهم‌ترین رهبران مسیحیت صهیونیستی خود تندترین توهینها را به اسلام و شخص پیامبر(ص) انجام دادهاند. واقعه یازدهم سپتامبر با وجود آنکه توطئهای صهیونیستی بود اما فرصت خوبی بدانها داد تا به بهانه آن به مقدسات اسلامی و حتی شخص پیامبر توهین کنند.

"فرانکلین گراهام پسر بیلی گراهام" کشیش مشاور رؤسای جمهور آمریکا اسلام را «مذهبی شیطانی و بسیار ضعیف» خواند. فرانکلین گراهام خود نیز در مراسم قرائت دعای سنتی سوگند جرج دبلیو بوش در ژانویه 2001 کشیش مسئول مراسم بوده است.

این قبیل اظهارات گراهام نه تنها مورد انتقاد مقامات کاخ سفید قرار نگرفت، بلکه سبب شد تا دستگاههای مختلف ایالات متحده همکاری گستردهتری با وی داشته باشند. وزارت دفاع از فرانکلین گراهام دعوت کرد تا در آوریل همان سال مراسم عبادی «جمعه خوب» را اجرا کند. حتی در سال 2002 مجله «جهان اونجلیکال» به فرانکلین گراهام برای سخنرانیاش با عنوان «حقایق سخت در مورد اسلام» جایزه دانیال سال را اهدا کرد.

همچنین «جری فالول» کشیش رسمی اسبق کاخ سفید و از رذلترین رهبران مسیحیت صهیونیستی در ادامه سلسه توهین-های خود در برنامه «شصت دقیقه» به پیامبر اسلام(ص)، ایشان را علنا تروریست خطاب کرد و گفت: «من فکر میکنم محمد(ص) خود یک تروریست بود. او مرد خشونتطلبی بود!» و یا مانند «جری واینر» از رؤسای اسبق کنوانسیون بابتیست-های جنوبی که از قدرت‌مندترین و بزرگترین اتحادیههای کلیسایی در ایالات متحده است، پیامبر اسلام را با عنوانی بسیار زشت توصیف کرد و «پت رابرتسون» این موجود کثیف، پیامبر رحمت العالمین را نعوذا بالله "دزد و راهزن" خطاب کرد. پس از این توهین وی توانست مبلغ 500 هزار دلار برای مؤسسه خود با نام «حرکت بین المللی برکت» در ویرجینیابیچ کمک بلا عوض دریافت کند که با اعتراض شورای روابط اسلام و آمریکا مواجه شد.

ادامه دارد... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی