رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه فروردين ۱۱ ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ

سیاست اسلام‌هراسی در باور مسیحیت صهیونیستی(2)

برخی از رهبران مسیحیت صهیونیستی بارها در اظهاراتی موهون و بیارزش به اسلام نسبتهایی دادند که در مورد اعتقادات مورد پرستش خود مانند اسرائیل صحیح است؛ آن‌ها حتی بارها به خداوند و لفظ جلاله "الله" توهین کرده‌اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، در بخش نخست به توهین‌های بی‌شرمانه چند نفر از سران فرقه مسیحیت صهیوینستی به باورهای مسلمانان پرداخته شد؛ در این بخش گوشه دیگری از گستاخی‌های بزرگان این فرقه آورده می‌شود.

ابتدا باید به این نکته اشاره شود که این نوع توهینها یک هیجان یا غضب ناگهانی نیست، بلکه عباراتی برخاسته از الهیات جعلی جنگ‌طلبانه مسیحیان صهیونیست است. یکی دیگر از نمونههای شاخص این افراد پت رابرتسون است که یاوهگوییهای وی در تریبونهای عمومی پایانی ندارد، وی در سال 2002 اظهار کرد: «مسلمانان تنها در زمانی خواستار همزیستی با دیگران-اند که همه را تحت تسلط داشته و یا در صورت لزوم از بین ببرند.» و افزود: «اسلام در ذات خود خشونت را میآموزد

وی در سال 2006 در هتاکی دیگری اسلام را مذهب خونریز و یک نوع مذهب خشن توصیف کرد. پت رابرتسون اظهار داشت که مسلمانان در بندگی شیطاناند که البته گویای شرح حال خود او بود. «این مردم دیوانگان متعصبند. در اینجا می خواهم بگویم این اسلام عملی تحت تأثیر و تحریک شیطان بوده است ... و شیطانی و پلید است و باید بدانیم که با چه مواجهیم.» وی در سال 2007 در برنامه تلویزیونی خود با نام 700Club گفت: «اسلام یعنی فرمانبرداری، فرمانبرداری در برابر قرآن، در برابر محمد (ص) ... و جریمه عدم فرمانبرداری مرگ است.» حتی از این هم فراتر رفت و به کلی گفت: «اساسا اسلام دین نیست، جنبشی است که قصد تسلط بر جهان را دارد

رابرتسون شقی حتی خدای مسلمانان را خدای ماه خواند. « خانمها و آقایان، اشتباه نکنید ـ سرتاسر جهان به خاطر یک نبرد مذهبی در تنش است. این نبرد در مقابل پول یا سرزمین نیست، فقر در مقابل ثروت نیست، آداب و رسوم کهن در برابر مدرنیزم نیست، نبرد در خصوص این است که آیا هوبال خدای مکه که به نام خدای مسلمانان شناخته میشود برتر است یا خدای مسیحیان و یهودیان، یهوه خدای انجیل؟»

این در حالی است که اعتقادات خود وی و همفکرانش نسخه کاملی از مکاتب بتپرستی است و در هیچ دین توحیدی دیگری یافت نمیشود. این گروه دیوانهوار رژیم صهیونیستی را میپرستند و نه آنکه حمایت میکنند. حمایت آن‌ها از این رژیم غاصب و جنایاتش به حدی پیش میرود که با فشار و حتی ناسزاگویی آشکار به مقامات آمریکایی خواستار آنند تا سیاستمداران نیز مانند آن‌ها بیپروا و گستاخانه از اسرائیل حمایت کنند و جالب است که حرف خود را پیش میبرند. این رفتارها حتی باعث تعجب یهودیان میشود. برخی از مسیحیان چنان از این رفتارها در شگفتند که به مضحکه، این جنبش را "اسیر جادوی کابالیستی" توصیف میکنند، چراکه  چنین مجنونانه از اسرائیل حمایت کرده و سینه چاکی میکنند.

دیگر فعالان مسیحیت صهیونیستی نیز همواره از این اظهارات دفاع میکنند، به عنوان نمونه «تد هاگارد» رئیس اتحادیه ملی اونجلیکالها از رابرتسون دفاع کرده و اظهار میدارد:‌«ما همه باید برای پت رابرتسون به خاطر این نظراتش دعا کنیم.» آن‌ها همواره سعی دارند تا دشمنی با معترضان اسرائیل را به ریشههای الهیاتی مربوط کرده و هرچه بیشتر فضا را متشنج کنند. در همایش فرستندههای دینی ملی در سال 2003 در ایالات متحده، اسلام به عنوان دینی بت‌پرست نامیده شد.

اوج حقارت، تنفر و بیاطلاعی مسیحیان صهیونیست در دشمنی با اسلام در آموزشهای آنان بروز دارد. «رابرت استرنز» از مؤسسه «بالهای عقابها» در ایالت نیویورک که سازمانی مسیحی ـ‌ صهیونیستی است و به طور مستقیم با کنسولگری اسرائیل در منهتن کار میکند، جزوه «مراقبان دیوار» که جزوهای آموزشی به جهت دعا و حمایت از اسرائیل برای اونجلیکال-هاست، می‌نویسد: «محمد (ص) تصمیم گرفت که خدای مسلمانان (الله) نه تنها بزرگ‌ترین خدا، بلکه تنها خدا باشد. محمد (ص) (نعوذا بالله) تصمیم گرفت تا هر دو را با هم داشته باشد، به بت‌پرستان گفت هنوز به ماه به عنوان خدا اعتقاد دارد و به مسیحیان و یهودیان گفت که الله همان خدای آنان است، اما او نتوانست آن‌ها را فریب دهد

همچنین «چاک میسلر» مدرس انجیل در کلیسایی در کاستامسا کالیفرنیا و «دن استورات» که برنده جوایز کتابهای مسیحی هستند، در کتابشان به نام «ظهور معبد» اظهار میدارند که قبه الصخره و مسجد الاقصی مراکز مقدس بت‌پرستان هستند.

برخی از دیگر رهبران مسیحیت صهیونیستی نیز بارها در اظهاراتی موهون و بیارزش به اسلام نسبتهایی دادند که در مورد اعتقادات مورد پرستش خود مانند اسرائیل صحیح است. آن‌ها حتی بارها به خداوند و لفظ جلاله الله توهین کرده و نعوذا بالله آن را یک خدای ساختگی و شیطانی نامیدهاند. در سال 2003 «پیتر واگنر» استاد آموزشگاه الهیات مسیحی توهینی به لفظ جلاله الله نمود که حتی قادر به بازگویی آن نیستیم.

ژنرال ارشد «ویلیام بویکین» که اونجلیستی صهیونیست است، در سال 2003 در اظهار نظری سخیف گفت: «خدای مسلمانان (نعوذا بالله) یک بت است.» او گفت به خاطر آنکه که بوش اکثریت آرای مردم آمریکا را در انتخابات 2000 به دست نیاورد و توسط کالج الکترال به سمت ریاست جمهوری رسید، میبایست خداوند او را برای این منصب انتخاب کرده باشد.

ژنرال بویکین همچنین در ژانویه 2003 خاطرهای را در کلیسایی در «دایتون بیچ» در فلوریدا بازگو کرد و در حالی که قبلا به طور مشخص به کلمه الله اشاره کرده بود، با ارجاع به آن و شرح داستان فردی که در تعقیب او بودند اظهار داشت: «من می‌دانستم که خدای من از خدای او بزرگ‌تر است و خدای او یک بت است.» دولت آمریکا هرگز او را بعد از این اهانت توبیخ نکرد؛ بلکه در ژوئن 2003 دونالد رامسفلد وزیر دفاع وقت آمریکا، سومین ستاره را به عنوان مدال افتخار به او اهدا کرده و او را به معاونت وزیر دفاع منصوب کرد.

هرچه رژیم اشغالگر قدس ماهیت خود را بیش‌تر در معرض خطر ببیند، مسیحیان صهیونیست به عنوان متحدان ایدئولوژیک در سیاست فرار به جلو بیشتر به توهین رو میآورند. وقایع اخیر در منطقه و خیزش اسلامی در کشورهای مختلف، رشد اسلام در کشورهای غربی و از طرف دیگر تحقیر و عقب رفت سیاسی ـ‌ استراتژیک اسرائیل با توجه به همه مؤلفههای قدرت و جمعیت، حتی آینده مبهم اسرائیل بیش از پیش آنها را تحریک میکند تا دست به چنین واکنشهایی بزنند؛ که البته به این حد نیز ختم نمیشود و با تنگتر شدن فضا و تغییر مناسبات منطقه، توهینها به مقدسات اسلامی بیشتر شده و جنبههای جدیدی به خود میگیرد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی