رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ گفت: به پاس تلاش و خدمات مرحوم جرج جرداق که در بحث انتشار و بسط تفکر حضرت علی(ع)، انجام داده است، معبری به نام ایشان نام‌گذاری می‌شود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، محمدحسین پناهی مشاور و مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به نام‌گذاری خیابانی به نام جرج جرداق گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خیابان الهی حد فاصل خیابان‌های نجات الهی و قرنی، مشرف به سفارت لبنان به نام مؤلف لبنانی کتاب «امام علی (ع) صدای عدالت انسانی» نام‌گذاری می‌شود. 

وی با اشاره به چرایی نام گذاری خیابان الهی به جرج جرداق افزود: این نامگذاری بنا به درخواست بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه به شورای شهر که این خیابان و یا یک معبر در سطح شهر تهران، به پاس تلاش و خدمات مرحوم جرج جرداق که در بحث انتشار و بسط تفکر حضرت امیرالمومنین و تلاشی که ایشان به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر لبنانی در مورد حضرت علی(ع)، انجام داده است،  ثبت می‌شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تصریح کرد: پیش از این نیز آیین تغییر نام و پلاک‌کوبی خیابان‌های صادق آیینه‌وند و مهران دوستی در منطقه ۶ صورت گرفته بود. 
پناهی تصریح کرد: این اتفاق در قالب یک مراسم بزرگداشت و با رونمایی و آیین نام‌گذاری در روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه با حضور اعضای مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران، اعضای هیأت نمایندگی لبنان و برخی تشکل‌های لبنانی صورت می‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد./ایکنا
 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی