رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۱۷ ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ق.ظ

اطلاع‌نگاشت/ خونین‌ترین کشتار دسته‌جمعی تاریخ!

 

پرتلفات‌ترین نزاع تاریخ در سال 1572 میلادی در جریان اختلاف بین کاتولیک‌ها و پروتستان‌های فرانسه اتفاق افتاد که در نتیجه آن، کاتولیک‌ها در یک روز هفتاد هزار نفر از فرقه پروتستان را سر بریدند.

برای دیدن اطلاع‌نگاشت در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید.


مسیحیت صهیونیستی

نظرات (۴)

من موندم اینا با چه رویی از حقوق بشر صحبت می کنند؟
کسی که خونه خودش شیشه ای هستش که نباید به خونه دیگران سنگ بندازه.
این مسیحیان مدام از اختلاف ساختگی بین مسلمانان می گویند؛ در حالی که خودشون بر روی گسل اختلاف ها یویران گر زندگی می کنن.
استاد استاد خیلی عالی بود.
من در برابر شما حتی خودم را شاگرد هم نمی دانم.
باز هم تشکر از استاد این طرح پسندیده.
یا خدا هفتاد هزار O_o
با سلام
مدت ها بود دنبال یه کلمه جایگزین اینفوگرافیک بودم که به لطف وبلاگ شما کلمه زیبای "اطلاع نگاشت" رو دیدم.
از توجه تان به زبان فارسی سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی