رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه خرداد ۱۶ ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

کلاهبردار فرقه‌ای در لیست اینترپل+ سند

"محترم مددی" معروف به "مینا"، مجری شبکه ماهواره‌ای آنجل به اتهام کلاهبرداری در لیست تحت تعقیب پلیس بین‌الملل(اینترپل) قرار گرفت.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، "برای انجام مراسم مخصوص «رمالی» احتیاج به یک آینه صدساله! ، ۸۵ شمع گیاهی! و چندین متر پارچه ابریشم! است که هزینه این وسایل که حدود ۳۵ میلیون تومان می‌شود، به عهده شخصی است که تقاضای دعا دارد و ابتدا می‌بایست تمامی این مبلغ به حساب این خانم در آمریکا واریز شود تا مراسم را انجام دهد."

این یکی از شگردهای کلاهبرداری زنی به نام "محترم مددی" با اسم تقلبی"مینا" در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بود که ادعا می‌کرد، به کمک قدرت پنهانی می‌تواند هر مشکلی به جز مرگ را حل کند.

وی که به اذعان همکارانش حتی سواد خواندن و نوشتن هم نداشت، مدعی بود: "دکترای افتخاری از یکی از دانشگاه‌های انگلیس و چندین کالج در سر تا سر دنیا دارد و با کمک هفت استاد قدرتمندش به‌وسیله دعاهای سه ساعته، همه مشکلات انسان‌ها را در هر کجا که باشند، می‌تواند برطرف کند."

موضوع کلاهبرداری یک میلیاردی "محترم مددی" وقتی رسانه‌ای شد که زنی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران گفته بود: "مدتی است دچار بیماری جسمی و روحی شده و به چند پزشک مراجعه کرده‌ام، اما درمان‌های آن‌ها مؤثر نبوده است. یک روز در حال تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای بودم که متوجه زنی شدم که خود را دارای نیروی ماورای طبیعی معرفی کرد. با شماره اعلام شده در برنامه تماس گرفتم که این زن ادعا کرد می‌تواند بیماری مرا درمان کند، اما باید به کانادا سفر کنم."

در ادامه اظهارات این مال‌باخته آمده: "وقتی هزینه سفر و درمان را پرسیدم او اعلام کرد باید 300 میلیون تومان بپردازم. وقتی گفتم 50 میلیون تومان بیشتر ندارم، به من پیشنهاد کرد با این پول در گنجینه شهر سوخته سرمایه‌گذاری کنم و آن‌ها به جای سود، هزینه سفرم را قبول می‌کنند. با رابط‌های آن‌ها تماس گرفتم و پول را به حسابشان واریز کردم، اما بعد از دو ماه پشیمان شدم. هر چه با تلفن‌های برنامه تماس گرفتم، او پاسخگو نبود."


تصویر سایت اینترپل


بر اساس گزارش انجمن رهپویان هدایت، "محترم مددی" در سوم آبان 1350 در روستای آغچه تلمه ارومیه به دنیا آمد؛ پدر و مادرش به گفته خودش در سال 1357 به دلیل همکاری با گروهک تروریستی منافقین اعدام شده‌اند.

او تا سن سیزده سالگی به همراه مادربزرگش در شهر تورنتوی کانادا زندگی می‌کرده است. در این سن برای تحصیل به مدرسه کاتولیک‌های  chatam رفت.

"محترم مددی" پس از تنها سه روز تحصیل مدرسه را رها کرد و در سن شانزده سالگی در کاباره‌ای در شهر اتاوا به‌کار مشغول شد و با یکی از کارکنان کاباره ازدواج کرد.

در حالی که 5 ماه از زندگی‌اش می‌گذشت، با مردی آمریکایی آشنا و از همسر اولش جدا شد. ازدواج دوم او نیز دوام چندانی نداشت و به جدایی انجامید. وی بار دیگر به شهر تورنتو و نزد مادربزرگش بازگشت و دچار افسردگی شدید شد.

"محترم مددی" پیش از آن‌که شبکه آنجل را راه‌اندازی کند، در شبکه‌های فارسی‌زبان چون: "لایو" و "پن" با مدیریت "حمید شب‌خیز"، به رمالی و جادوگری مشغول بود.

با آغاز مشکلات مالی این شبکه‌ها، او به‌عنوان حامی مالی وارد عمل شد و به ازای این حمایت‌ها به حجم برنامه‌هایش با پخش برنامه‌هایی با محتوای "فروش آینه و ریسمان ضد طلسم به منظور کلاهبرداری"، افزود.

"مددی" پس از چند سال فعالیت در این شبکه‌ها در سال 1392 شبکه "آنجل" را با موضوع "فرادرمانی" راه‌اندازی کرد که تعدادی از بینندگان آن با اعتماد به ادعاهای مجری، پول‌هایی را به این شبکه پرداختند و بعدها مشخص شد، وعده‌های او پوچ و توخالی بوده است.

گفتنی است، نام این مجری کلاهبردار که بر اساس شیوه فرقه‌ها ادعای فرادرمانی داشته و از این راه مبالغ کلانی نیز کلاهبرداری کرده بود، در لیست تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۵)

من هم فریب این خانم را خوردم و بیست میلیون پولم به فنا رفت. لطفا اگر خبری از او دارید اطلاع بدهید تا دستگیر شود و ما به پولمان برسیم.
ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﮐﻞُّ ﻧَﻔﺲٍ ﺫﺍﺋِﻘَﺔُ ﺍﻟﻤَﻮﺕ " ﻫﺮ ﻧﻔﺴﯽ ﭼﺸﻨﺪﻩ ﻣﺮﮒ ﺍﺳﺖ ." ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻠﯽ، ﺑﻮﮐﺴﻮﺭ ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﺍﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻭ ﭼﻬﺮﻩ ﺳﺮﺷﻨﺎﺱ ﺟﻨﺒﺶ ﻣﺪﻧﯽ ﺳﯿﺎﻩﭘﻮﺳﺘﺎﻥ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﺭ ﺳﻦ ۷۴ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺑﺮ ﺍﺛﺮ ﺍﺧﺘﻼﻻﺕ ﺗﻨﻔﺴﯽ ﺩﺭﮔﺬﺷﺖ . ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺑﯿﺎﻧﯿﻪ ﺍﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺎﻩ ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻃﯽ ﺁﻥ ﺍﺯ ﺩﻭﻧﺎﻟﺪ ﺗﺮﺍﻣﭗ، ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺍﻇﻬﺎﺭﺍﺗﺶ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ " ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﻟﻮﺭﻭﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺑﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ " ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ . ﻣﺤﻤﺪ ﻋﻠﯽ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺷﺪﻥ ﻧﺎﻣﺶ ﮐﺎﺳﯿﺎﺱ ﮐِﻠِﯽ ﺑﻮﺩ . ﺍﻭ ﺍﺯ ﺩﻭﺍﺯﺩﻩ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﺸﺖﺯﻧﯽ ﺭﺍ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ۱۰ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ( ۱۹۶۴ ) ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺑﻮﮐﺲ ﺟﻬﺎﻥ ﺷﺪ .. ﻣﺤﻤﺪﻋﻠﯽ ﮐﻠﯽ ﺩﺭ ﮐﻞ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﻮﮐﺲ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﮐﻮﺭﺩ 56 ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﻭ 5 ﺷﮑﺴﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩ ﺛﺒﺖ ﮐﺮﺩ . ﺿﻤﻦ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻭ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﮐﻮﺭﺩ 37 ﻧﺎﮎ ﺍﻭﺕ ﻧﯿﺰ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ . ﺍﺯ ﺑﺎﺭﮔﺎﻩ ﺍﯾﺰﺩ ﻣﻨﺎﻥ ﺟﻨﺖ ﺍﻟﻔﺮﻭﺩﺱ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﯼ ﻭ ﻫﻤﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﺳﺘﺪﻋﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ اﻧﺎﻟﻠﻪ ﻭﺍﻧﺎ ﺍﻟﯿﻪ ﺭﺍﺟﻌﻮﻥ
سلام لطفا در مورد وضعیت پناهندهای در نروژ گزارش تهیه کنید.اضلا حقوق انسانی پناهندهای ایرانی رعایت نمیشه.
این پناهنده ها بیشترشون به این شبکه آنژل و مینا پول داده اند.
همیشه آدم های ساده در این قبیل کلاهبرداری ها آسیب می بینند.
این که کسانی هستند که به این فرد شیاد پول پرداخت کردند برام جای تعجب داره.
البته این هم سوال برانگیزه که چطور چنین فردی شبکه ماهواره ای راه اندازی کرده !!
شما با این خبر به خانم مینا گرا دادین تا متواری بشه. خدا از سر تقصیرتون نگذره.
انتشار این خبر چه عمدی باشه و چه از روی بی اطلاعی، دادن فرصت به این کلاهبردار قالتاق بود.
پاسخ:
دوست عزیز اتهام این خانم مدت ها قبل اعلام شده و او اگر هم قرار بود متواری شود تا کنون شده است !!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی