رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
یک سایت وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی در گزارشی مضحک مدعی شد، «طبق آیات قرآن داعش می‌تواند به زنان اسیر تجاوز کند»؛ در حالی‌که قرآن کریم هیچ جوازی در این خصوص صادر نکرده و کشورهای غربی باید پاسخ‌گوی نقش آشکار و پنهان خود در به وجود آمدن گروهک‌های تروریستی این‌چنینی و هم‌چنین رژیم صهیونیستی باشند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، رسانه‌ای صهیونیستی که به انتشار گزارش‌های خلاف واقع و کینه‌توزانه علیه اسلام شهره شده، پا را از بی‌شرمی نیز فراتر گذاشته و تفسیری دلخواه و مغرضانه از آیه 24 از سوره نساء آورده است.

نویسنده گزارش این سایت مدعی شده: «آیاتی در قرآن هستند که نشان می‌دهند مسلمانان در جنگ می‌توانند با زنانی که به دستشان می‌افتد هم‌بستر شوند. البته باید توجه شود که شوهر داشتن و یا نداشتن زن اسیر، تأثیری درحکم او ندارد و آیه صریحا از زنان شوهردار صحبت می‌کند و می‌گوید مگر آن زنان شوهرداری که به تصرف شما در آمده‌اند» .

اما با نگاهی به تفسیر این آیه مبارکه مشخص می‌شود که تنها کینه و مرض قلبی مدیران سایت جواز تجاوز به زنان را به اعضای یک گروهک تروریستی داده است، وگرنه هیچ اهل علم و متخصصی چنین برداشتی از آیه ندارد.

به‌عنوان نخستین نکته باید در نظر داشت، داعش هیچ‌گونه ارتباطی با دین مبین اسلام نداشته و اتفاقا به همراه فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی هم‌راستا بوده و از مرکز واحد مدیریت و فرماندهی می‌شوند.

در گام دوم به تفسیر این آیه پرداخته می‌شود. آیه مبارکه، بحث آیه گذشته درباره زنانى که ازدواج با آن‌ها حرام است را دنبال و اضافه می‌کند: «ازدواج و آمیزش جنسى با زنان شوهردار نیز، حرام است».

این حکم، اختصاص به زنان مسلمان ندارد، بلکه زنان شوهردار از هر مذهب و ملتى، همین حکم را دارند، «یعنى ازدواج با آن‌ها ممنوع است».

تنها استثنائى که به این حکم خورده است، در مورد زنان غیر مسلمانى است که در جنگ‌ها به اسارت مسلمانان در مى‌آیند؛ اسلام اسارت آن‌ها را به منزله«طلاق از شوهران سابق» تلقى کرده، و اجازه مى‌دهد بعد از تمام شدن عده‌شان با آن‌ها ازدواج کنند و یا همچون یک کنیز با آنان رفتار شود، از این‌رو مى‌فرماید: «مگر آن‌ها را که از راه اسارت مالک شده‌اید».

ولى این استثناء، در اصطلاح، «استثناى منقطع» است، یعنى چنین زنان شوهردارى که در اسارت مسلمانان قرار مى‌گیرند، رابطه آن‌ها به مجرد اسارت، با شوهرانشان قطع خواهد شد، درست همانند زن غیر مسلمانى که با اسلام آوردن رابطه‌اش با شوهر سابق-در صورت ادامه کفر او- قطع شده و در ردیف زنان بدون شوهر قرار خواهد گرفت.

از اینجا روشن مى‌شود، اسلام به هیچ وجه اجازه نداده است مسلمانان با زنان شوهردار از هر قوم و دینی ازدواج کنند و به همین دلیل، براى آن‌ها عده مقرر کرده و در دوران عده ارتباط زناشوئى با آنان را اجازه نداده است.

فلسفه این حکم، در حقیقت این است که: این‌گونه زنان، یا باید به «محیط کفر» بازگشت داده شوند، یا«بدون شوهر» همچنان در میان مسلمانان بمانند و یا رابطه آن‌ها با شوهران سابق قطع شود و بتوانند بار دیگر ازدواج نمایند.

صورت اول بر خلاف اصول تربیتى اسلام، و صورت دوم ظالمانه بوده، بنابراین تنها راه، همان راه سوم است که عقلانی‌ترین و منطقی‌ترین روش به‌نظر می‌رسد.

از پاره‌اى روایات بر می‌آید که آیه شریفه 24 سوره نساء درباره اسراى غزوه «اوطاس» نازل شده و پیامبر(صلى الله علیه وآله) بعد از اطمینان به این‌که زنان اسیر باردار نیستند، به آن‌ها اجازه داد با مسلمانان ازدواج کنند و یا همچون یک کنیز در اختیار آن‌ها قرار گیرند.

اضافه می‌شود، تعبیر «غَیْرَ مُسافِحِیْنَ» در آیه پیش‌گفته، اشاره به این حقیقت اخلاقی است که نباید هدف شما در مسأله ازدواج، تنها هوس‌رانى و ارضاى غریزه جنسى باشد، بلکه این امر حیاتى براى هدف عالی‌ترى بوده که غریزه نیز در خدمت آن قرار گرفته، و آن بقاى نسل انسان و نیز حفظ او از آلودگى‌ها است.

با توجه به تفسیر آیه شریفه مورد اشاره معلوم شد که اعمال غیرانسانی گروهک تروریستی داعش هیچ تناسبی با احکام اسلامی ندارد؛ چرا که اصولا هیچ گروهی وارد جنگ با این فرقه تکفیری نشده و این تروریست‌ها با کمک‌های پیدا و پنهان کشورهای غربی به افراد بی‌گناه اعم از مسلمان و غیرمسلمان حمله می‌کنند.

از طرف دیگر انسان‌های آزادی‌خواه جهان باید مدعی کشورهایی باشند که پشت صحنه پرورش گروه‌های تروریستی همچون: داعش و همچنین رژیم صهیونیستی هستند؛ همان‌هایی که به امید «ظهور مجدد حضرت مسیح(ع) و وقوع جنگ آرماگدون» مردم بی‌گناه افغانستان، عراق، پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی را به خاک و خون کشیده و می‌کشند.

نظرات (۳)

تعجب می کنم اینا که کتاب مقدس خودشون رو هم خوب متوجه نشدن، چه طور به خودشون اجازه می دن آیات قرآن را تفسیر کنند؟
برام جالبه که همیشه هرجای دنیا که جنایتی وجود داره ردپایی از مسیحیت صهیونیستی هم دیده میشه . این هم که گفته میشه داعش و تروریست هایی که به اسم اسلام جنایت می کنند مورد حمایت جهان استکبار هستند ، کاملا درسته . نشان های زیادی برای اثبات این مسئله وجود داره .
خدا وکیلی آیات جنگ و خونریزی تو کتاب مقدس اینا بیشتره که چرا اینقدر به این آیات قران کار دارن خوب بیان جمله های کتاب مقدس را جواب بدن که چرا اینقدر درباره خونریزی و کشت و کشتاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی