رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

فعالان مدنی و سیاسی در نشستی در دانشگاه آمریکن واشنگتن به بررسی پدیده خشونت فزاینده با اسلحه در آمریکا با توجه به وجود تعداد بسیار زیاد سلاح گرم در دست مردم و پیامدهای آن پرداختند.

به گزارش رهپویان هدایت: در واشنگتن، به دعوت ائتلاف چندین سازمان ضد جنگ از جمله سازمان ضد جنگ«کدپینک» نشستی در سالن آمفی‌تاتر دانشگاه آمریکن شهر واشنگتن به همراه یک کارگاه آموزشی یک روزه با هدف بررسی راه‌های پایان دادن به پدیده خشونت با اسلحه برگزار شد.

در این رویداد که با اجلاس یک‌روزه همراه با کارگاه‌های آموزشی، گفت‌وگوها و جلسات تبادل نظر ادامه پیدا کرد، راه‌های پیشگیری از خشونت با اسلحه موضوع اصلی این نشست بود، آن هم در زمانی که نقض حقوق سیاه‌پوستان، مهاجران و بومیان و پدیده اسلام هراسی در حال گسترش است.

خشونت خانوادگی، اصلاح عملکرد و رفتار پلیس، کاهش فقر و عدالت در بخش‌های جداگانه این اجلاس با حضور کارشناسان و  تحلیلگران سیاسی شرکت‌کننده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

یک تحلیلگر و فعال صلح آمریکایی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم درباره این نشست گفت : انجمن ملی اسلحه (NRA)، یکی از با نفوذترین گروه‌های لابی در پایتخت آمریکا و در کاخ  سفید ،کنگره و مجلس سنا است که به طور  فزاینده در حال فعالیت 24 ساعته هستند.

وی اذعان کرد: خشونت با اسلحه در سراسر ایالات متحده آمریکا نتیجه سودجویی صاحبان صنایع اسلحه و لابی‌ها و دلالانی است که در لباس نماینده مردم در پست‌های دولتی به مردم خیانت می‌کنند و دستان آنها به خون قربانیان آلوده است .

در ادامه این برنامه گروه «مادران قربانی خشونت» و همچنین رئیس جنبش «زندگی سیاهپوستان  ارزش دارد» و شماری از رهبران سازمان‌ها خواهان توقف فروش  اسلحه اتوماتیک مسلسل  در آمریکا شدند تا  خشونت‌های مسلحانه در این کشور کاهش پیدا کند.

تحلیلگر آمریکایی افزود : اعتراضات مردمی در  آمریکا علیه مالکیت و حمل بی‌ضابطه اسلحه مخصوصا اسلحه  اتوماتیک تا سطح  کنگره کشیده شده است و همچنین  در این راستا  باراک اوباما وعده داده بود که  محدودیت اسلحه را به یکی از دستورکارهای اصلی خود در دوره دوم ریاست‌جمهوری تبدیل کند که متاسفانه  امروز با توجه به این‌که تنها یک ماه بیشتر به زمان انتقال قدرت به دولت جدید فرصت ندارد، غیر ممکن خواهد بود. معترضان از کنگره و قانونگذاران ایالتی خواستند از تدابیر لازم برای محدودیت اسلحه حمایت کنند.

خانم آپریل گاگن مؤسس «زندگی سیاهپوستان ارزش دارد» نیز به خبرنگار تسنیم گفت : ما اینجا آمده‌ایم که  خشونت و ظلم  پلیس علیه سیاهپوستان را بررسی کنیم.

وی افزود: فعالیت جنبش «زندگی سیاهپوستان ارزش دارد» کاسته نشده است، بلکه ما بر روی مسائل استراتژیک  و پایدارتر فعالیت می‌کنیم، ما بر روی تظاهرات کار نمی‌کنیم، بلکه با توجه به انتخاب  رئیس جمهور جدید، مشغول سازماندهی و فعال کردن لایه های اجتماعی هستیم که مواردی مثل اسلام‌هراسی و سیاهپوستان بتوانند از یک ائتلاف جمعی استفاده کنند./ تسنیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی