رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

شورای مسلمانان انگلیس، در بیانیه‌ای از افزایش حملات به مسلمانان، مساجد و اماکن اسلامی در این کشور ابراز نگرانی کرد.

به گزارش رهپویان هدایت: در بیانیه شورای مسلمانان انگلیس از مقامات مسئول خواسته شده است برای همدردی با مسلمانان در این کشور بپا خیزند و اقدامی صورت دهند.

در این بیانیه آمده است: در هفت روز گذشته، حملاتی علیه مسلمانان صورت گرفته است که ضرورت دارد رهبران احزاب بزرگ به آنها توجه کنند از جمله مردی در لندن با چاقو فریاد می کشید می خواهم یک مسلمان بکشم که پس از آن، یک مرد مسلمان را با چاقو ناکار کرد؛ حجاب یک زن مسلمان را در لندن از سرش برداشتند که وی در حالی که تلاش می کرد حجابش را حفظ می کرد، بیست متر بر روی زمین کشیده شد و سپس بیست دقیقه بدون کمک دیگران، بر روی زمین باقی ماند. در اسکاتلند هم، بر روی دیوارهای یک مسجد، شعارهای نژاد پرستانه مربوط به جنگ های صلیبی نوشته شد.

به نوشته شورای مسلمانان انگلیس، پلیس این کشور گزارش داده است شمار حملات اسلام هراسانه، رو به فزونی است به گونه ای که این هفته نادیا حسین، برنده مسابقات آشپزی انگلیس در سال گذشته گفت یک مرد در قطار از نشستن بر روی صندلی کنار وی خودداری کرده و گفته است که کنار یک مسلمان نخواهد نشست.

هارون خان، دبیرکل شورای مسلمانان انگلیس در این بیانیه از رهبران همه احزاب انگلیس خواسته است در برابر موج جدید و روزافزون اسلام هراسی در انگلیس بایستند.

وی همچنین نوشته است: امید می رود روزنامه های انگلیس، مسئولانه رفتار و از نژادپرستی و ایجاد موج  نفرت علیه مسلمانان خودداری کنند./تسنیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی