رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یکی از مخاطبین شبکه هفت در تماس با این شبکه اذعان کرد رفتارهای مجریان در این شبکه جلف و خلاف کتاب مقدس است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این بیننده ضمن اعتراض به حرکات مجریان شبکه سون دست به گردن شدن مجریان هنگام دعا !!! را خلاف کتاب مقدس دانست و ادامه داد این رفتارها در هیچچ کلیسایی دیده نمی شود.

بر اساس این گزارش رفتارهای خارج از چارچوب مجریان در شبکه های مسیحی به قدری شده که اعتراض های گسترده ای را از سوی مخاطبین این شبکه ها به همراه دارد. چنان که بسیاری از مخاطبین این شبکه ها در تماس های خود پوشش و رفتار مجریان را ناپسند عنوان می‌کنند.

نکته این جاست که چنین رفتارها و سبک سری هایی تنها محدود به برنامه های ماهوارهای نیست و حتی در کنفرانس ها و برنامه های به اصطلاح پرستشی چنین اعمالی از آنها سر می‌زند که اعتراض هایی در پی داشته است.

از جمله در کنفرانسی که یکی از این شبکه ها به مدیریت هرمز شریعت پناهی در کشور آلمان برگزار کرده بود رفتارهای دون شأن برگزارکننده‌گان با زنان حاضر در این کنفرانس موجب حواشی زیادی شده بود.

چنان که یکی از حاضرین در این نشست با انتشار مطلبی اعلام کرد  برگزاری این کنفرانس بهانه هرمز شریعت پناهی برای برقراری رابطه با زن ها بوده است.

تصویری از پست اعتراضی یکی از مخاطبین شبکه هفت به رفتارهای آنها

این قبیل اعمال  در کنفرانس مزبور حتی اعتراض عناصر شناخته شده مسیحیت تبشیری را هم به دنبال داشت.

آرمان رشدی یکی از کارشناسان مسیحیت تبشیری که در برنامه های شبکه های مختلف غیر از شبکه هفت حضور می‌یابد در این خصوص گفت: «برخی شبکه‌ها (شبک هفت) شیادی می‌کنند و کارهایی می‌کنند که بزرگانی همچون پولس هم نمی‌کرد. آن‌ها به مسیح دروغ می‌بندند تا پول بیشتری جمع کنند؛ مثلا برنامه شفا راه می‌اندازند و دیگران را شفا می‌دهند.»

شبکه هفت

پس از به اوج رسیدن اختلاف‌ها میان اعضای اصلی "کلیسای ایرانیان" و "سازمان سفیران مسیح"، "هرمز شریعت" به همراه هم‌فکرانش از این دو مرکز تبشیری جدا شدند و شبکه جدیدی به نام شبکه "هفت" را در سال 2001 میلادی تأسیس کردند.

علاوه بر شریعت، دیگر عضو اصلی این شبکه "کامیل نوایی" است که شغل اصلی‌اش معماری و ساخت و ساز ساختمان بوده و به دلیل نداشتن سواد و تخصص در زمینه الهیات مسیحی، اشتباهات زیادی برای وی در اجرای برنامه‌ها پیش می‌آید.

او که پیش از این از شبکه محبت اخراج و افسرده شده، به مشروبات الکلی، مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان روی آورده بود.

"شبکه هفت"، به نوعی شبکه خانوادگی افراد صاحب نفوذ نیز به شمار می‌رود؛ تا جایی که "هرمز شریعت"، "کامیل نوایی" و "مهیار ابراهیمیان"، همسران خود را نیز به این بازار مکاره آورده‌اند تا شاید بتوانند سهم بیش‌تری از بودجه کلان این شبکه ماهواره‌ای را از آن خود کنند.

گفتنی است، بررسی سابقه و عملکرد مسئولین و مجریان این شبکه ماهواره‌ای نشان می‌دهد که آنها در گذشته عضو کلیساهای غیر قانونی داخل کشور بوده‌اند و پس از منحل شدن این کلیساها به کشورهای منطقه به ویژه ترکیه پناهنده شده و پس از چند سال سر از شبکه فوق درآوردند که این موضوع نشان دهنده کادرسازی این دست کلیساهای غیر قانونی برای جریان رسانه‌ای معاند نظام و دین مبین اسلام است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی