رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

فرقه مسیحیت تبشیری از گذشته تاریخ تاکنون در خدمت غول‌های قدرت و ثروت قرار داشته و برای تثبیت سرمایه‌داری به کمک ثروتمندان به کشتار کارگران و محرومان پرداخته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کشتار معروف به "قتل عام لادلو" اشاره کرد که کشیش‌های مسیحی در وقوع آن نقش به‌سزایی داشتند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، "راکفلر" نامی است آشنا برای آن‌ها که در حوزه رسانه فعالیت دارند و این نام را بیش‌تر به‌عنوان یک بنیاد می‌شناسند.

بزرگ‌ترین کارتل آمریکایی یعنی "راکفلر" روزگاری خود یک مسیحی مؤمن از فرقه "باپتیست‌ها(تعمیدیون)" بود و سالیان متمادی یک کشیش به نام "بیلی ساندی" را برای سرکوب کردن آرام اعتصاب‌ها و اعتراض‌های به حق کارگران به کار گرفته بود و "راکفلر" این کشیش آمریکایی را برای منحرف کردن معترضان به محل تجمع ستم‌دیدگان بیچاره گسیل می‌کرد.

در واقع این عمل جنایت‌کارانه نوعی سوءاستفاده از اعتقادات و احساسات مردم ناآگاه محسوب می‌شد و به‌عبارت دیگر پوششی به نام مذهب در خدمت سرمایه‌داران زرسالار از خدا بی‌خبر آمده بود.

یکی از این اعمال ددمنشانه که توسط مأموارن مسلح "راکفلر" و مورد حمایت کشیش‌های مسیحی صورت گرفت، جنایتی است که از آن به نام "قتل عام لادلو(lud low) یاد می‌شود.

این کشتار دسته‌جمعی در زمین‌های "کولورادو" به مالکیت"راکفلر" اتفاق افتاد و طی آن چهره کریه و سیاه جنایت‌کاران تاریخ روی سفیدی به خود گرفت.

ماجرا از این قرار بوده که معدن‌چیان معادن متعلق به "راکفلر" برای به دست آوردن حقوق قانونی و منطقی خود در رابطه بادست‌مزد دست به اعتراض آرام و اعتصاب زده بودند.

این کارگران غیرمتمکن که از عاقبت این عمل مسالمت‌آمیز خود خبری نداشتند، در مرحله اول به همراه خانواده خود متشکل از زنان وکودکان مظلوم و بی‌دفاع از کلبه‌های چوبینی که در آن زندگی می‌کردند، به بیرون انداخته شدند.

معدن‌چیان بیچاره به منظور ایجاد سرپناه برای افراد تحت تکفل خود، چادرهایی را برپا کردند، غافل از آن‌که مزدوران تحت حمایت کشیش‌های مسیحی در این مکان نیز دست از سر آن‌ها بر نمی‌دارند.

کارگران مستمند و تحت ستم در این چادرها مورد هجوم جلادان "راکفلر" قرار گرفتند و این ظالمان با نفتی که از انبارهای "راکفلر" با خود آورده بودند، به روی چادرها پاشیدند و همه ساکنان آن‌ها در آتش کینه و غضب بزرگان فرقه مسیحیت تبشیری سوختند؛ حتی زنان اعتصاب کننده و کودکان شیرخواره نیز از این قتل عام وحشیانه مستثنی نشدند.

بر اساس این گزارش، این جنایت مستند تاریخی تنها یک نمونه از ظلم و ستم بی‌پایان مسیحیت تبشیری نسبت بهکارگران ستم‌دیده و مصداقی از خدمت کلیسای پولسی به سرمایه‌داری بی‌رحم به شمار می‌رود و از این قبیل اعمال ددمنشانه به فراوانی در این فرقه وجود داشته و دارد.

خاطرنشان می‌کند، خدمت صادقانه و بی‌شائبه فرقه مسیحیت تبشیری به "کاپیتالیسم" و "لیبرالیسم" تا جایی پیش رفته که "کری ولف" نویسنده سرشناس و پژوهش‌گر و نقاد اروپایی می‌نویسد: "تبلیغات انجیلی چندان به صرفه و صلاح سرمایه‌داران است که ایشان به مبلغان متخصص در رو به راه کردن طرز تفکر توده‌ها، حقوق گزافی می‌پردازند." 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی